Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 2 februarie 2011

Amintirile amintirilor

Cerul plânge cu soare, 
iar râsetele se transformă în urlete de durere. 
Oare?

I realize the screaming pain,
Hearing loud in my brain
But I'm going straight ahead with the scar


"Hei, tu..."
"Care eu?"
"Tu..."
"Ah, acel eu. Da?"
"Hai să dispărem împreună"
"Unde? E cumva un loc în care cerul plânge? Dacă da, atunci vreau să merg acolo."
"Cerul nu plânge niciodată, ştii şi tu."
"Ba uite că nu vreau să ştiu. Credeam că eşti mai puternic şi poţi să faci cerul să plângă. Vreau ca cerul să plângă!"
"Şi de ce vrei asta?"
"Dacă cerul plânge, atunci o să-mi aducă amintirile înapoi. Chiar şi amintirile amintirilor."
"Nu pot să fac asta. Nu vreau să fac asta. Eu te vreau pe tine, tu vrei cerul. N-am să te las."
"Cum ai putea tu să înţelegi...tu nu ai amintiri."
"Aşa, doar am amintirile tale şi tu nu mai ai amintiri."
"Atunci de ce nu vrei să zbori?"
"Pentru că dacă am să zbor, atunci eu voi avea o amintire şi tu nu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top