Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 11 ianuarie 2011

WE ARE THE FALLEN

Asta fiindcă avea Radu un tricou cu "The Beatles" şi eu unul cu "The Rolling Stones".
Şi acum: I Know I Killed The Beatles and He Knows He Killed The Rolling Stones. Like magic.

     Am auzit de noul album al lui Avril Lavigne. Am ascultat noul ei single. Şi mă laud că nu mi-a plăcut.
     Şi acum să vorbim de true music. True music? Never seen that...>:P

     Am luat de pe net albumul Tear The World Down, de We Are The Fallen. Am ascultat două melodii, dar am să-l ascult. Mi-e lene să descriu formaţia. Cică.
     We Are The Fallen. Americani, Hard Rock. Cică -__". Omul de bază, Ben Moody. Un blond care a părăsit-o pe Amy Lee pentru că ea nu-l iubea. Cică =)). Hai să-mi revin odată şi să fac o dată lecţia asta a dracu': We Are The Fallen este o formaţie de rock destul de nouă, primul album l-au avut în mai 2010; alcătuită din vechi membrii ai Evanescence [Evanescence, prima lor melodie am auzit-o la 10 ani şi ultima lor melodie...ieri] şi o tipă venită de pe la American Idol, tipă care mi se pare cam dubioasă. Am ceva cu ei. Vuie netu' că cică ăştia copie Evanescence, Deh, dacă Evanescence a avut la bază pe blond, iar acum blondu' şi-a făcut altă formaţie, era cam inevitabil să nu sune cam la fel, nu? Blonzii ăştia...niciodată nu fac combinaţii şi alegeri bune. Exemplu : prostu' de Adi se face că doarme cu Kata în spatele lui şi Kata deja s-a căsătorit cu fumătoru'. E o fază epică de pe la şcoală pe care am s-o descos mâine, că tot ies cu Malina. Cică...>:) N-ai înţeles nimic? Mai citeşte odată. Tot n-ai înţeles?! Nici nu trebuie.



      Deci, ascult We Are The Fallen. Sunt buni, nu foarte originali, nu foarte comerciali, n-au muzică să te facă să plângi, deci sunt ok. They can't beat metal, though. 

Un comentariu:

 
back to top