Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 12 ianuarie 2011

Underground


           Mi-am dat seama că n-am deloc timp să fac, să văd şi să citesc tot ce-mi propun. Iar acum am un chef nebun să vorbesc despre filme. N-am văzut Twilight şi mă foarte laud cu asta. Am văzut în schimb Vampire Knight şi încă mai citesc manga. N-am văzut Avatar şi nici nu vreau. Îmi ajunge Naruto cu minunile lui. Abia dacă am văzut Harry Potter, iar filmul îmi place în primul rând pentru că actorii nu sunt americani, sunt englezi. Ador Anglia. America e doar o amestecătură de puritani, negri şi toate chestiile pământului. Etc.

           Am văzut The Nightmare Before Christmas şi mi se pare genial. Tot ce e Disney e genial, cred că până şi vechiul Mickey Mouse îmi place încă. Îmi amintesc că prima dată când am fost la cinematograf am fost să văd Mickey Mouse, cu tata. Desenele alea antice, vechi, în alb-negru şi mute au fost cele mai geniale desene pe care le-am văzut vreodată. Dar deh, copilăria s-a cam dus. Aş vrea să văd noul Alice în Wonderland. De când cu Heart no Kuni no Alice, mă fascinează cam tot ce ţine de Wonderland. Cineva-mi zicea odată că s-a plictisit de vampiri, că peste tot se aude numai de "Tuailait". Asta acum vreo 9 luni parcă; atunci terminasem de ceva timp de văzut Vampire Knight. Nu ştiu de ce, dar am impresia că tot ce văd nou : vampiri, vârcolaci, wonderland, absolut totul sunt idei din anime-uri. Because anime is awesome, that's it.

           În fine, nuştu' de ce, dar nu-mi place [până acum] noul album Avril Lavigne. Avril în sine e super tare, dar piesa aia trasă de păr ["What The Hell" e un titlu atâât de neinspirat] nu-mi place deloc. Tot Sonata Arctica e mai originală [cred că mă apuc de "Unia" înainte de "We Are The Fallen" =))]. Şi ah, mâine mă duc să-mi fac buletinul, deci abia aştept. E ca şi cum ai combina dulce cu picant. 



Happiness, că am cam uitat de ea. >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top