Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 14 ianuarie 2011

Graţie

Tot ce ţi se întâmplă te loveşte. Tot.

         I wanted to believe that when I cry, I tear down my weaknesses.
         I wanted to believe that when I'm filled with anger, my anger will give me power.
         I wanted to believe that when I fill like a bird in a cage, my deliverance will be the rainy street.

   De ce trebuie să urlu până mă dor plămânii doar ca să constat cât de surdă e lumea?..!
   De ce trebuie să fiu legată şi forţată să fac doar ce mi se spune?
   De ce am ajuns să cred că e mai bine fără vise, fără idealuri şi fără dorinţe, pentru că mereu e cineva acolo care să-mi spună că n-am putut, nu pot şi nu voi putea să împlinesc ce vreau?!
   De ce există prostie?
   M-am săturat. M-am săturat ca prostia altora să mă împingă în jos. M-am săturat să mă molipsesc cu prostia altora. M-am săturat să mi arunce priviri dispreţuitoare, priviri ale unor oameni pe care nu-i dispreţuiesc. M-am săturat să fiu înconjurată de prostie. Mă face să devin criminală.
   De ce trebuie mereu să existe un loc, acel loc, care să facă totul praf, scrum şi cenuşă?!
   De ce trebuie să fiu legată de acel loc, deşi îl urăsc?!
   De ce mi se reproşează că aparţin acelui loc?!
   De ce nu pot să scap niciodată de toată nebunia din lume?!
   De ce dracului sunt atâţia care n-au făcut nimic bun, n-au învăţat nimic şi nu ştiu nimic şi au de toate?!


Ajunge.
Gata.
STOP!
Ştiu că mă iubeşti.
Eu nu te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top