Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 16 ianuarie 2011

Temă

         Deci simplu şi fără alte chestii, asta e tema mea la română. Asta se întâmplă când îmi fac tema cu Naruto în cap. Şi cineva zicea nuştu' ce despre mine uitându-se la Naruto...Mi-e ciudă de atâta ipocrizie.

          Este scris în stele că sfârşitul este mereu un nou început. Întotdeauna am încercat să înţeleg ce este misterul care mă înconjoară. Tot acest magnific al nopţii pare că vrea să ameţească lumea cu lumina sa fadă.
          Îmi place să cred că nimic nu mai poate fi extraordinar. Tot ceea ce merita efort şi dedicare s-a dus. Visele, dorinţele şi amintirile devin ceea ce nimeni nu şi-ar fi imaginat. Curcubeul colorat şi vesel pe care-l vedeam cu ochi de copil a devenit ca un zid rece şi străveziu.
          Se ştie că viaţa e ca o minge de bowling. Loveşte puternic viitorul obiectiv, dar depinde numai şi numai de cel care o aruncă să stabilească un obiectiv adevărat şi favorabil viitorului. Jocul pare ca confruntare cu nu poate fi înlăturată iar ideea de "viitor" ia forma unei lovituri pe care viaţa ţi-o poate întoarce.
          Trebuie să-mi amintesc acea zi de decembrie.Dar totuşi, întrebarea este dacă voi reuşi vreodată. Nu cred. Acum înţeleg totuşi de ce acele zile gri şi monotone sunt perfecte pentru a savura o stare sadică de melancolie.
          Îmi doresc să nu părăsesc niciodată acel loc. Recunosc că în multe vise acel loc înseamnă că am găsit mult dorita, dar scurta eliberare. Aş vrea să pot zbura sus, să nu părăsesc niciodată acel albastru. Dacă aş cădea de acolo, nu mi-ar fii frică.


Şi ca o lovitură ironică, toată chestia asta seamănă mult prea bine cu săptămâna care tocmai a trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top