Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 4 ianuarie 2011

Skulls

Nici mie nu-mi vine să cred ce melodie ascult, sincer.

         Azi am fost la shopping şi aş putea spune că am pierdut ziua degeaba. Mi-am luat totuşi o pereche de skate-ări destul de interesanţi, nu exagerat de mari [să nu zică Kata că mă iau după ea] şi albi cu dark skulls. A zis profu' că poate mai facem o excursie la cabană în ianuarie şi eu deja mă gândesc la bagaje. Şi abia aştept să merg la şcoală mâine, mi-e dor...frate, mi-e dor de prostia din pauze. Şi vreau să văd ce am făcut la olimpiadă la română...dacă nu trec pe sector îmi dau în cap. Măcar atât...
         Mă tot întreb oare ce e aia spectrografie...mă tot freca Alex cu ea în excursie. Oamenii ăia au fost aproape geniali.

         
«Decembrie. Frigul de afară şi zăpada care-ţi pică în ochi face starea aia de ură şi amărăciune aşa de propice de savurat. Ador coridorul distrus al vieţii prin care trec în fiecare zi. I know you love me.»

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top