Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 14 ianuarie 2011

Rainbow Killăr

      The rabbit I pulled out of my hat just pulled a rainbow out of his hat. Touché.

 
      E minunat ce poate face strada prăfuită cu tine. Dacă am să fug vreodată de acasă, n-am să mor chiar din prima. Mă plictiseşte rutina din casă, în fiecare seară. Oricum, asta a fost prima ceartă cu ai mei când am plecat de acasă. Şi mai mult am plecat ca să o sperii pe mama, care e bombardată de idei ciudate. Sunt un copil incredibil, o zice mama mereu.
     Strada. Locul unde se întâmplă toate minunăţiile din lume. Niciodată nu mi-a fost frică. Când sunt depresivă, fug toţi de mine ca de furtună. Şi dacă nu fug singuri, îi fac eu să fugă. Se face cald afară. Visez la primăvară, dar ştiu că n-are cum să vină. Suntem abia în ianuarie. Zăpada albă s-a dus. Mocirlă, noroiul acela jegos de pe străzi parcă reflectă atitudinea oamenilor. Cum zice Arghezi : "Din mocirla cărui aur am băut". Am tocit la română semestrul ăsta de mi-a venit boala.
     Skittles. Ador chestiile astea. Sunt pur şi simplu geniale. Îmi aduc aminte de Cătălina...bleaah, groaznică amintire >:P. Touché.

 

Happiness >.<

3 comentarii:

  1. Faci reclama aa ??
    Si mie imi plac :x
    insa mie nu-mi aduc aminte de nimic .____"

    RăspundețiȘtergere
  2. Skittles Skittles Skittles :x
    Vai iubesc bulinutele alea mici si colorata care imi danseama in gura.
    Te ubeeeeeex.
    Pa (:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce naiba, mi s-au impleticit degetele in tastatura >.<
    *colorate
    *danseaza

    gata :))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top