Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 19 ianuarie 2011

Pumkin Scream

           

La info, duh. Amo gramada de chestii de facut pentru portofoliu la romana si nu mai am timp nici sa-mi vad capul. Am citit "Baltagul" in...2 zile, recdord, plus c-am facut si fisa de lectura. Duminica ma duc la olimpiada la romana. 
            La scoala se rade, se chicoteste si se urla. Se mai asculta ultimii ramasi fara note si restul clasei se amuza si face misto. Sase ore pe zi, yeeah. Ador perioada asta in care stam cu burta pe carte la propriu. Am de gand sa ma omor cu The Sims 2. Am luat si extensiile, dah nu mi-au mers si mi-au si sters tot ce jucasem. Bummerfied. ^_^
            So, singurul lucru semnificativ e ca m-am certat cu Malina. Nu vrea sa ma ierte si-o inteleg. Asta se intampla cand am draaci. Se uitau astia de la scoala azi stramb cand a tipat un pic. Zici ca-s sepirati de bombe toti cand ma aud. Hi-hi.

http://jeftoon01.deviantart.com/gallery/11344500


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top