Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 12 ianuarie 2011

Penalo-penibilă

Nu mă refer la zilele astea. Nu, mă refer nici la tine.
I know I love string quartets.

         Am să citez doar două chestii importante, mi-e somn şi mă ascultă mâine la fizică. Math ain't holy crap, it's just shit. La şcoală a fost tormentare prea puţină. Oricum, faza tare a fost când, la ora de mate, Fumătoru' a cerut-o pe Kata în căsătorie. Se scoală tipu' în picioare, profu' scria de zor la tablă şi el urlă ca nebunu' "Domn' profesor! Am un anunţ important de făcut!". Profu' se întoarce, Fumătoru' se pune într-un genunchi şi zice, în timp ce în mână învârtea trei inele de metal, legate între ele : "Raluca, vrei să fii soţia mea?!". Kata, entuziasmată în nebunia ei, zice un "DA!!!" hotărât şi ascuţit şi-l ia p'ăla în brate. Inclusiv profu' a vrut să râdă. Astfel că, acum Kata are pe cap un soţ infidel şi pe care nu'l iubeşte deloc. Dar nici că l'ar lăsa, doar a cerut-o aşa de frumos. =]]

         Cât despre ziua de azi...Azi am ieşit cu Malina şi am avut momente eepice. Când am intrat în parc mi-a dat datoria pe care o avea la mine. Şi de la chestia aia ni s-au tras multe. Am râs, am povestit şi ea m-a strufocat cu istoria părului ei proaspăt vopsit în...roşu. Iar când am vrut să mergem până la magazin, să mai combinăm dulce cu picant, am vrut să scot banii. Şi astfel mi-am dat seama că...îi aruncasem la gunoi! Thoaamne, cât de visătoare, tâmpită, zulă sau cum oi fi eu să fiu ca să arunc banii la gunoi, împreună cu nuştu' ce hârtii inuile de prin buzunarele mele. Nici nu vreau să-mi imaginez mutra [Malina zicea că păream fără nici un stres, eu care defapt mă gândeam în ce coş îi aruncasem] pe care am făcut-o când mi-am dat seama. În sfârşit, cu o graţioasă călătorie prin coşul de gunoi am găsit din prima banii şi am râs şi am urlat, să ştie tot locul c'am făcut şi p'asta. Eh, nici chiaar aşa :-".

         Zilele astea am avut parte de chestii frustrante, de râsete atâât de frustrante şi de persoane care se molipsesc între ele cu frustrare. Şi tu ce dracu' faci mutra aia de frustrat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top