Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 23 ianuarie 2011

Insomnie

Nu, n-am insomnie. Ăsta a fost titlul compunerii mele imaginative de la olimpiadă la română. Asta ca să încep frumos.

       Am zis că nu mai scriu pe blog ca să-mi fac portofoliul. N-am scris o iotă şi mâine trebuie să-l dau. O să-i omor pe ai mei şi o să stau să-l scriu până târziu. Sau, eventual, nu mă duc mâine. Sau îi mint că mâine nu se face şcoală, că e ziua Unirii. Sau orice altceva. 
      Mi s-a întâmplat ceva semnificativ care nu merită menţionat. Urăsc însă când alţii observă că mi s-a schimbat aspectul înainte să observ eu. Bummerfied "___". N-am mai văzut Naruto Shippuden. Am ajuns la episodul 70 şi ceva şi în vacanţă cred că văd cel puţin până la 150. X_x.
      Am cunoscut un puştan tare drăguţ. Şi are doar doişpe ani, dah ştie mai multe decât mine. Ştie să cânte la pian...kyah. Oricum, eu mă apuc de canto [de când zic eu că mă apuc de canto?! kyaah...]. Şi Remus, alt tip prea tare [dacă era omu' ăsta nu ştiam ce-i aia hardcore], cu care o să încep eu muzicuţa, zice că dacă vreau pot să fac orice, no matter the age. Şi aşa e, dah ce cretin mă învaţă pe mine pian la 14 ani. Thoamne, ăştia zici că nici nu mai vor bani.
     În vacanţa asta am de gând să ies. Ce proastă am fost că nu i-am puştanului id-u' de mess. Cică, vezi doamne, îi place Justin Bieber. Şi e săracu complexat că fetele din jurul lui sunt prea exagerate [rimel la clasa a 5a? Mie personal nici nu-mi place, şi mă laud cu asta]. Să vezi ce-i scot eu gărgăunii din cap. A fost tare, îi zic eu relaxată şi total liniştită că eu îl urăsc pe Justin Bieber. Mi-e dor, God knows of what. 
     Şi altele, dar n-am idei. Mi-e ciudă că n-am textul ăla cu insomnia de la olimpiadă să-l scriu.


Hapinesss >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top