Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

I was like "What?!"

A venit vacanţa?! Deja. Yeeyy...?

            Să admit că am pierdut mulţi prieteni? Să admit... Totuşi, e aşa bine acasă cu visele tale, dar e varză când îţi rozi unghile şi-ţi dai seama că n-ai cum să împlineşti visele alea ciudate. Mai bine zis, n-ai cu cine. God knows, ce să fac eu dacă e lumea plină de proşti consumişti şi neserioşi iar abilităţile mele sociale sunt la pământ?! Mi-e dor de puştu'...=)).
            Am fost să-mi iau buletinul. Nu-mi pasă cum am ieşit în poză, oricum Sara o să zică că's drăguţă, Andru o să facă mişto, Kata o să zică "zât" şi restu' au să mă enerveze. [ce dracu' am, am devenit complexată?! cine e de acord să mă duc afară şi să mă bag cu capu' în zăpadă?]. Nu-mi vine să cred că Teodora [clasa de la celălalt punct cardinal adică'] se uită la Naruto; Ioana e fan Shaman King, iar mine în clasă nu ştie lumea ce-i aia manga. D'aia am, tras de Kata să meargă la Nijikon şi n-am avut nici o şansă...:-". Sunt enervată. Profa de română mi-a făcut observaţie că de ce n-am scris mai mult la portofoliu, să iau exemplu de la cutăreştile [două fiţoase expirate rău, care o să moară între cărţi. Kyah!]. Urăsc când lumea pune accent pe cantitate, mai ales profesorii. Şi la română hai, că totuşi nu's la pământ. Dah asta e, eşti mai prost dacă nu faci o fişă de autor în plus. Kyahh?
            E bine că nu mai ninge. Zăpada îmi dă greţuri, mai ales când nu se mai termină şi trebuie să mă târăsc afară. Vacanţa asta sper să-mi revin [se pune că am făcut curat, spălat vase şi aranjat în bucătărie :))?]. Am observat că atunci când fac curat mă liniştesc [d'aia zicea mama c-ar trebui să-mi consum furia de burete şi farfurie =)))]. Etcc.

            Anyway, mi-e dor de puştu' şi mâine am să mă scol devreme doar ca să-l mai văd. Cine m-ar înţelege?
Hapiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top