Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 3 ianuarie 2011

Firework

           De ce când ajung acasă după trei zile de dormit la 2 metri de pământ mama îmi zice că are o surpriză pentru mine? Şi nu era Moş Crăciun again…

            Am sesizat că sunt incurabilă. Cu sau fără net tot îmi irosesc timpul pe all sort of shit, numai’ să nu fac teme sau ce zice mama. A început să zică că sunt beată de câte ori o enervez. Nici măcar nu mă omor. Doar omor.
            So, îţi pasă că m-am întors? Ţie, cred că da. M-ai întrebat acum o mie de ani dacă vreau să fiu soţia ta. Dacă ajungi să citeşti asta, răspunsul e ’Da.’, dragă fată. Şi eu te ador. Parcă vroiai neon roz la sicriu? Nici nu mai ştiu, m-a înnebunit lumea cu d’astea.
            Fără mess e aşaaa de liniştit. Fără manga am ajuns să citesc fiecare serie din nou. Fără muzică mi-am puricat calculatorul şi am găsit ceva mai bun : Nickelback. Fără filme am stagnat : azi, pe drum către Revelion am văzut ’The Nightmare Before Christmas’.
            „No, Katy, I don’t feel like a plastic bag.”


Happiness >.<

P.S.: Am trecut în 2011? I don't give a shit. It's just a new date, don't care what number bring meh.
P.S.S.: M-am apucat de nişte chestii. Nimic interesant, pentru... Ah, şi mi-e ciudă de mor că n-am făcut pian de mică. E posibil să fii prea mare pentru ceva nou? Shiiiiiiiit.

It AIN'T for you!

Un comentariu:

  1. ce cute esti draga tu :X
    ce cute e ca ai net din nou iubita mea :x
    ce cute ca ti-ai amintit de neoanele mele :X
    ce cute esti tut ut tutuututututut

    ce cute, stai sa citesc si celalalt post.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top