Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Bitter Rainbow


Curcubeu Amar

Atunci când un copil se joacă,
Privind lumea toată, întreagă,
Prin ochii lui puri, de cristal
Se-arat-un curcubeu amar.

Şi din mişcarea vocii lui curate
Destramă lumea cu secrete adevărate,
Iar din lucirea jocurilor sale
El colorează melodii ireale.

Iar când al său zmeu, ca un vuiet de ceaţă
Taie cerul şi-l colorează cu dulceaţă,
Lumea stă şi priveşte, blazată şi mirată
Cum de un mic curcubeu le colorează viaţa, toată.

        Prea mult exces de imaginaţie şi prea puţină prozodie? Cine ştie =)) Oricum, de când eram mică scriam şi măzgăleam tot felul de caiete, dar ăsta pe care-l am în faţă cred că e cel mai plin de amintiri. And here we go, de la început :


  
"Your deadly poison drowned me, Your endless thirst killed me"
"Bittersweet"
"Viaţa îţi va da viaţă"
"Would he mind if I'll kill him?"
"Here I am. Left in silence."
"Normal Is How You Will Never Feel"
"Today I Will Forget What You Didn't Say Yesterday"
"Don't try to make your vines darker; they're already filled with hate"
"Puteam să aleg visul, dar eu am ales realul"
"Standing in this awful Darkness. How could I care less?"
"He kissed her. And I saw them."
"Loving my Romeo, that one of a Hell Butler"
"He loves me and his cigarette. No, he only loves the somky one."
"Tu eşti învechit şi expirat, iar glumele tale îmi ies pe gât"
"Shit! It ain't a epic fail, you know..."
"The Cookie Monster"
"I am you. You ain't me. Together. We make a perfect no thing"
"I know my name when you're not shouting it Out Loud"
"Fragilitatea; Din Mocirlă Căreia Aur Am Băut"
"Believe it?"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top