Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Am prins un şoarece

         Aş vrea să pot minţi şi să nu mă laud cu asta. Chiar am prins şoarecele din bucătărie, pentru ca apoi mama să-l scape, în curte din fericire. Waaii, cât am să înjur şoarecele ăla. Şi vorbesc foarte serios. De'aia ziceam că ar fi deştept să facem rost de o mâţă. WTF, am I talking about the mouse in my kitchen, the mouse that I shouldn't talk about?! Eh, uite că am aflat că şoarecii seamănă foarte mult cu lume de afară : jegoasă şi încăpăţânată.
But hell yeah, I'm still bummerfied >.<.
         De ce trebuia să citesc un comentariu undeva ca să-mi dau seama că nu numai persoanei care a comentat preferă numele de Radu, Mircea şi Vlad? Ştiam că's obsesivă şi că îmi place să mă întorc în trecutul ăla care ar trebui să fie inexistent  [no dreaming guys, ăştia 14 ani de viaţă ai mei n-au fost telenovelă]. Vorbeam cu Malina pe mess şi mă plângeam cât de plictisitor este peisajul mocirlit de iarnă. Nici măcar n-am făcut petrecere de ziua mea. Dacă când fac 16 ani nu fac petrecere, serios că mă simt mândră toată viaţa.
         Acum că am net adevărat [never ever să vă luaţi net de la orange, it suuucks >:P], m-am apucat de Naruto Shippuden [aşa-i n-am văzut până săptămâna trecută nici nu episod, deşi I'm a Naruto fan, though şi mă lauud cu asta]. So, Naruto Shippuden...mama se tot miră de ce râd ca nebuna sau de ce îi spun că o iubesc mereu când mă uit la Naruto [nah c-am zis-o şi p'asta]. Îmi place, dah mă enervează că personajele nu s-au schimbat psihic deloc : la fel de imaturi, lăudăroşi, nedezgheţaţi şi, hai să recunoaştem, sexy [Sasuke a fost mereu o bunăciune de monstruleţ =))]. Am dat gata cinzeci de episoade într-o săptămână.
         Youtube. Youtube?! Nerd-off. Pe youtube mă holbez la tot felul de chestii, again. Oricum, the only thing that caught-up my attention is charlieissocoollike, a.k.a Charlie McDonnell. Tipul e genial, zici că-i un amalgam al tuturor băieţilor pe care i-am cunoscut [the perfecut guy?! bleeahh...]. Şi ca să închei altă all-random postare [era să zic video =))], îmi amintesc mie că trebuie să-mi fac odatăă buletinul. I know.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top