Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 26 ianuarie 2011

Adiolarevedere şi nu Farewellgoodbye

În timp ce râdeam, ei fumau pentru ca apoi să arunce cu bulgări în noi.
Noi râdem şi aruncăm cu gheaţă. "Da' nu mai fuma în capu' meu!"
I like where I am, with my none and no thing friends

         Multe figuri meclăite, o grămadă de ţărani + a bunch of fetiţe de Bucureşti care merg cu colanţi pe stradă la -7 grade = POLITEHNICA. Sau cel puţin studenţii care se găsesc prin cămine. E mortalo-disgraţios ce găseşti p'aci. D'aia îmi place mie vara, când nici un ţăran sau fetiţă fiţoasă nu se mai perindă prin faţa mea. Mai bine 20 de bulgări, sincer. Deci, dacă ţi se pare mişto locul, mai gândeşte-te; cel puţin nouă luni pe an, cât timp găseşti studenţi. Nu zic că n-ar fi şi oameni destupaţi sau găşti cool, dah unde dreq sunt?!
         La şcoală...nu se mai fac ore. Stăm degeaba, urlăm, dăm cu bulgări pe ferestre, eventual ne aşezăm frumos pe scările din hol şi duşi suntem. Am vorbit şi cu fetele de la cealaltă clasă [că deşteptele de la mine din clasă n-a trecut nici una...d'aia zicea Ioana că's cea mai tare ^___^] şi nici unda dintre noi n'a trecut mai departe de faza pe sector. Bummer...>.<. Oricum, a fost mişto că am apucat să mai văd un liceu, Jean Monnet. Oricum, e hell departe de mine şi nici nu e prea interesant. Am sentimentu' că am mai dat o olimpiadă acolo, dah sunt sigură că nu. Deci e ceva comun, ascuns undeva la mama naibii. Că tot veni vorba, mă gândeam la ce liceu să dau...Ioana zice că-i place Sava, dah pentru mine tot la mama naibii e. Sara şi Andru' dau la Iorga, dah...nu mă tentează. Poate la Eminescu, dah am o prietenă acolo într-a 9a şi zice că profii's varză expirată. La Lazăr vreau, dah dreaq...acolo au la tonă clase de mate-info [nu'i înţeleg pe ăia care dau la mate-info, că ştiu fooarte puţine persoane cărora să le placă matematica]. Ziceam la Iulia Haşdeu, că acolo 5 clase de filologie şi au şi bilingv. Ş.a.m.d. Licee ar fi muulte, dah mi-e ciudă că n-am nici unu' mai aproape.
         În rest, am descoperit un paradox : la mine în clasă n-am nici un "fan" adevărat anime, pe când la cealtă clasă, pusese profa de rom filmul "Baltagul" şi fetele vorbeau despre Naruto. Buuummerfied "____"


Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top