Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 4 decembrie 2010

Singurătate, întotdeauna eu, întotdeauna tu.


N-am dormit azi-noapte. N-am mai dormit mai mult de 5 ore de nopţi bune.
Kuroshitsuji dăunează grav minţii mele bolnave.


Ignoraţi faptul că citatele sunt adresate direct, am un chef nebun de ficuri, dar să mor dacă mă apuc de unul.
Lenea mă omoară -_____- Şi da, eu gândesc numai în engleză -_"

私はあくまで執事ですから
Watashi wa aku made shitsuji desukara
I am one hell of a butler

私は旦那様を飽くまで貪りたい
Watashi wa danna-sama wo akumade musaboritai
I want to greedily devour you to the end, my master

 "Do you want to deeply desire me, or..."
"...Or, do I want to endlessly love you?"

"What...do you really feel for me?"
"I hate you. And this hate of mine made me be afraid. Afraid that if I actually confess my true feelings, you will answer me with nothing but pain. I don't want my soul to burst again. I desire you. Don't forget I'm a monster. I desire even the last tear drop of your blood. And because I'm a vampire, this desire makes me love you."

"Didn't you ever suffered?"
"Suffering is one of the many things that comes with our immortality. But even if that suffering will burn the last memory that I have of you, I will never forget you."


Evanescence - Solitude

WTF...deja am început să uit =]]. Mai bine pentru mine. I'm just gonna cry it, hope it, scratch it, kill it, burn it all away.

        De ce iubim? Defapt, iubim oare cu adevărat? Imortalitate, ceea ce ne defineşte. Am trăit atât de mult încât am început să uit amintirile din copilărie. Am devorat, omorât, distrus; am privit, am dorit şi poate chiar am iubit. Şi totuşi, n-am învăţat nimic din toate astea? Ba da...
        Dacă asta este ceea ce doreşti, atunci distruge-o. Devoreaz-o. E numai a ta. Şi totuşi tu nu, nu îndrăzneşti să-i curmi suferinţa. O minţi, spunându-i simplul adevăr. Aşa eşti tu, iar ea n-are cum să nu te adore. Ţi-e de ajuns o privire. Nu, nu ţi-e de ajuns un sărut. Ţi se pare atât de complicată, când defapt tu eşti cel care nu înţelege. Nu le poţi avea pe toate. Şi totuşi ea nu te pune să alegi. Continuă să o adori sau continuă să pierzi.
        Hai să dansăm. Fără să mă calci pe picioare, bineînţeles. Cum nu înţelegi? De ce trebuie să mă pui să dansez cu el doar pentru ca tu să te uiţi la ochii noştrii? Aşa e, ţi l-am furat. Dar, ironic...el tot pe tine te vrea. Nu vezi cât de preţios eşti? O să am grijă de tine. Şi el o să aibă grijă de noi. O să fie frumos, ca atunci când erai copil. Noi nu ne mai amintim cum a fost când eram copii...aşa de mult timp a trecut. Şi totuşi, nu eşti încă mulţumit?
        E uşoară ca un fulg, nu? Continuă să urci scările fără să mai gândeşti, nimic nu se va întâmpla. Eşti total controlat de ea. Şi totuşi, n-o cunoşti de loc. Îţi va da un cadou unic, asta doar ca să-ţi demonstreze că ea te cunoaşte. O călătorie minunată, pe drumuri întunecate de amintiri cu iz sângeriu. Mereu va avea dreptate, degeaba te chinui singur, în frica ta nevinovată. Vezi? Avea dreptate, acum o cunoşti mai bine de cât se ştie ea însăşi. Dă-ţi jos mănuşile.



Evanescence - Understanding

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top