Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 5 decembrie 2010

I'm melting

Mă doare nasul. Shiiit, I'm sick again, mai ales că săptămâna asta am tezele. Şi anul trecut am fost răcită când au fost tezele. Shiiiit, mă doare nasu' rău >.<.

La ora doişpe fix netu' meu cade. Haahaappiness >.<.

Şi tocmai m-am îndrăgostit. Zâmbete de porţelan. Şi făăăărăă blonzi [watch out, they're...so freakinn'...whaa, blonzi :X]

Ne vedem la cimitir, am sicrie de neon bleeo [pentru Kata blonda şi blondu' ei] şi roox [pentru Adaa nebuna].
M-am reprofilat : I'm a siick killăr. Miss you...neeah >:P.

Un comentariu:

  1. Tu sick killarița mea favorită :X
    Vaaai, ce te iubesc pentruuu neoanele tale...
    Vaaai ce te urasc pentru netu tău :p

    RăspundețiȘtergere

 
back to top