Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 1 decembrie 2010

Human Illusion


"The image reflected in a picture is but an illusion."
"However, even if it's an illusion, wishing to hold onto it is one af the hollow dreams humans have."
Sebastian Michaelis


         Am început să văd cu ochii închişi ceea ce se cheamă Kuroshitsuji. Dah, de plictiseală mă uit din nou la episoade. M-am îndrăgostit. In fact, I always loved that one of a hell butler. He's just so enchanting! And I could go on like this forever.
         Am chef de ficuri -_____-. Neeah, mi-a trecut faza, doar n-am apucat niciodată să termin un fic serios. Dacă scriu ceva, scriu o carte nefolositoare pe care nu o să o citească nimeni. Aş fi vrut să scriu o carte despre vampiri, asta după ce văzusem Vampire Knight şi kitsch-ul numit Twilight nu apăruse. Acum subiectul de "vampir" a devenit clişeic, am văzut chiar şi mulţi hateări şi, deşi încă ador conceptul de "hungry for blood monster", sunt în unele puncte de vedere de acord cu ei [am să-l corup eu cumva pe Cristi cu asta...>:P]
         Cred că azi [miint, ştiu] am să-mi fac ceva teme şi am să întocmesc o listă cu tot ce-am să fac luma asta [ziua mea + Crăciunul]. Am să bloggăresc mult şi poate nejustificat, fiindcă şi deoarece vineri plec şi luni n-o să mai am net. 

Happiness. >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top