Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 13 decembrie 2010

Friendz

                La şcoala, făăără diacritice...E aşa, dar aaaaşaa de bine fără net acasă =]]. E funneh că am făcut deja bradul, iar globurile de sticlă trosnesc în oglindă. Joi e ziua meaaa. Joi o să ningă...cu bani, cum zicea Kata :>. Whaa, I'm the scarry kid >.<


          Habar n-am de ce am zis acolo sus "Friendz". Asta mi-a trecut prin cap, mai ales că ora de info îmi inspiră prietenie eternă. Ăştia joacă Counter Strike, Kata şi Gabi parcă aruncă cu mere şi Andru cu Sara bloggăresc. De fapt, numa Andru, care se laudă cu un blog cu 2 postari. Esti genială dragă :>
          Kata îl sufocă pe săracul blond pe nume Adi...se descurcă mai bine decât mine printre băieţi. S-a...făcut linişte! Whatthefucksoever, hai să mai vorbim despre friends. Am de gând să fac ceva de ziua mea...ceva. Trebuie neapărat s-o sun pe Malina şi pe nebuna de Ada. Fără ele nu se poate. Şi să nu uit să mai merg în parc, că doar sunt şanse imense să dau de skateri. Şanse imense...?
          Aş mai scrie, dar nu mai scriu. În spatele meu se aud următoarele "Sparge-i capu'! Sparge-i capu'!". Recunosc că băieţii de la mine din clasă sunt...adorabili. Dacă citeşte vreunul aşa ceva [nu că n-ar fi adorabilii chiar în spatele meu], o să-mi iau săpuneală de ziua mea...
          O să ningă de ziua mea. O să-mi crească unghiile la loc de ziua mea =]].

 

Un comentariu:

  1. Vai :X Nebuna de tine :X Stii ca te iubesc, nooo?!
    Am ramas ceva gen ":o" cand am vazut ca mi-ai lasat 3 commuri -de plictiseala cred- so, esti nebunaaaaa si adoraaabila :X
    Hauzi, nu-i asa ca te mariti cu mine?! :>

    RăspundețiȘtergere

 
back to top