Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 29 noiembrie 2010

Whatthefucksoevăr [Este istoria mea]

       Sunt o neserioasă. Şi o leneşă. Şi aş face orice, absolut orice, numai să nu aud de şcoală. Aş prefera să mă plictisesc de moarte, să văd toate filmele de prost gust de pe internet sau să-mi cheltuiesc banii degeaba pe nimicuri şi mese la Mc decât să fac teme. Ofc, asta aş şi face dacă n-aş avea o mândrie. Şi dacă n-aş vrea să intru la Lazăr. Am un orgoliu imens. Vreau să intru la unul dintre cele mai...hai să zicem hardcore, că nici o şcoală din România nu mai poate fi numită "bună", deci vreau să intru la Lazăr doar de gura alor mei. Să tacă odată. Şi eu să îi frec tooată viaţa că am intrat la ce liceu am avut eu chef. Că sunt o extraordinară şi o superbă şi că sunt mai deşteaptă decât ei [exemplu de puşlama nerecunoscătoare]. Am crize...de plictiseală. N-am făcut tema la mate, şi nici n-am s-o fac.
       Am chef de un concert. N-am cu cine merge. Vlad e ipocrit. My life is so damn sweet.
       Azi la şcoală s-a aruncat cu mere, fumătoru' s-a ascuns în dulap şi a făcut aia de istorie un infarct serios (tare că tipa se pensionază şi azi era ultima oră cu ea). Am făcut pregătire la română. Am ascultat metal. Mult metal.
        This is me today : Drop, Dead Gorgeous. Şi da, am să-i ascult şi pe tipii ăştia deathcore într-o zi. Am nevoie de o redozare, again.


Booh-hoo-hoo.
 +_+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top