Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Waiii, Shamandaliee, Burn

    "Would we like to make it...dance? With the Animal?
Would we? Would we?"

      Pfffua. Viaţa. Arde. Taci. Te urăsc. <3. Ştii. Whatt? Burn. Etcc.
      De ce e aşa de greu să înţelegi că n-am chef? Aşa e, n-am chef să mă omor pentru că tu vrei să mă omori. Ştii, dacă continui aşa singurul lucru care o să se întâmple o să fie acel ceva simplu. >.<. Taci. Mereu vorbeşti. Dacă eram un copil, te-aş fi întrebat de ce semeni atât de puţin cu ceilalţi. Dar tu deja mi-ai spus-o, fără să-ţi dai seama. Taci. Mă enervezi prin simpla ta existenţă. Mă faci să devin confuză. Tu şi cu blondul ăla nenorocit. Abia aştept să-ţi văd mutra atunci. Să vedem dacă ai să mai vorbeşti. Te ador, dear. Nu uita.
      Hai să dansăm. Eu şi cu tine. Hai să visăm. Tu şi cu mine. Neeeah >:P. Albastru. Mult prea mult albastru, am ajuns să mă înec într-o culoare doar fiindcă este culoarea ta. Te recunosc de la ani depărtare. Îţi simt prezenţa inexistentă chiar şi atunci când visez. Eşti ca o fantomă, ca o fantasmă molipsitoare. Şi totuşi, nu vreau să mă îmbolnăvesc. Nu azi, nu din cauza ta. Ce să-ţi dedic? Viaţa?! Poate amintirile. Chiar...îţi aduci aminte? Atunci lumea nu era albastră. Şi atunci te uram, te dispreţuiam doar pentru că singurul sentiment pe care mi-l transmiteai era unul de scârbă. Erai scârbos, mai ştii? =]]. Dar tot albastru erai. Arzi, dragă, arzi. Ştii că de ador. <3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top