Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 16 noiembrie 2010

Strawberry blonde

Trebuia să existe un vers sau două care să descrie această persoană. Defapt descrie două persoane.
Kata şi Blondu'.
Am rămas cu trei răni superbe pe mână din cauza ghearelor de mâţă râzgâiată ale Katei. Ofc, dacă stăm să ne gândim la faptul că sunt un killăr, îmi stă bine. Mie îmi stă bine cu orice.

 Strawberry blonde, your stranglehold
on my heart is bound to end

Aii, ce mă doare mână. Kata, te rad. Mâţă roz şi vicleană.
Despre mâţa asta roz aş comenta, dar parcă o văd cum se umflă în pene.
Şi tot aşa...:-"





Exemplu de fiinţe catalezoice : 

girl.with.knife Kida: ba tu iti dai seama ca navem tema la mate :O?
Sayuuki: băă, da' tu îţi dai seama că scriam pe blog? >:P
girl.with.knife Kida: ba tu  iti dai seama ca numi pasa? >:P
girl.with.knife Kida: `hai scrie mai repedee
Sayuuki: băă, dah vezi că am de gând să-ţi killăresc bloduu" :-"
girl.with.knife Kida: nai cum :))
Sayuuki: ba am cuum. ha.ha >.<
girl.with.knife Kida: iti zic eu ca te omoara el primu :>
Sayuuki: :))  pe blog, deşteapto
Sayuuki: las că ai să vezi
girl.with.knife Kida: iti da o basina de te culcaaa :>
girl.with.knife Kida: haaa
girl.with.knife Kida: ia vezi ca e ceva personal >:P
Sayuuki: :)) ia vezi că praaaf te faaaac >:P >:P
girl.with.knife Kida: si daca scriii ceva de nu-mi convine ia vezi ca am poze indecente cu tine >:P
Sayuuki: :))) whhatevă', chiar aşa proastă mă crezi?
girl.with.knife Kida: si eu te iubesc :))
Sayuuki: eu te adoool <3
girl.with.knife Kida: eu nu ;;)
Sayuuki: ştiiam. tu adori doar blonzii
girl.with.knife Kida: dapp :>
Sayuuki: hai că am de scris, mâţo.

girl.with.knife Kida: hai zat
Sayuuki: zâtuit-am-o


    Şi minuni din acestea ar mai fi. Acum să vă spun despre blondul blondei de Kata. O să mă omaare >:P. Şi eu am s-o killăresc. D'aia o ador eu <3. Şi de aia ea nu mă adoră ;;).
    So, acest blond care i-a dat Katei un minunat heartbreak şi care acum a fost dominat şi pus la pământ total de blonda numită Kata, aceeaşi Kata care peste ceva timp ori îi va da şi ea un heartbreak, ori îl va lua de şoţ; deci, acest blond va fi killărit de mine. Ofc, aparţine total şi forevăr Katei, nu mă bag atâta timp cât ea e o mâţă a dracului. Şi totuşi, îmi acord dreptul să-l killăresc oriunde şi oricând. Un sicriu verde-albăstrui 8->. Versurile alea sunt ale lui. Numai ale lui Şi el e al Katei. Punct. 
    Piink, blond, combinaţie dulce. Ştie el. Ştie şi ea. Şi numai eu ştiu. Menage a trois <3. Bine, se înţelege că eu stau şi killăresc şi ei îşi văd de treabă. Să vă moară Jibii, blonzilor!

[Edit] : Fraate, de câte ori am repetat numele catalezoicei ăleia. Moori Kata, morii. >:P. I luv yo <3.

3 comentarii:

  1. Kata aici. Tu! Sayuuki moarta este:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar trebui sa ma simt bine ca nu sunt blonda !?
    Poate. . .

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) Whaaii, a trecut Kata p'aci? Tu, blonda supermă ţi-ai găsit două secunde să tastezi şase cuvinte? Deja killărul din mine se simte mândru :>
    Mademoiselle, mersi de comentarii şi încă o informaţie pe care n-am specificat-o : Kata este o brunetă veritabilă, dar are un suflet de blondă.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top