Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 25 noiembrie 2010

Oportunităţi pentru eternitate

        "Make me wanna die"
We'll burn up in the light
Pentru că activităţile astea platonice ne omoară.



        Mă gândesc dacă merită să mai trăiesc. Pentru ziua de azi, sigur merită.
        O să mi se termine contractul de net peste vreo săptămână şi nu ştiu când am să mai postez p'aci. Habr n-am şi momentan nu mă interesează, n-am să mor fără net câteva săptămâni. Abia aştept iarna, ziua mea [16 deeeeeecembrie] şi să ningă. Să ningă muuult, muult, să stăm acasă. Sara zice că "sunt cu capu'", Kata zice că mă adoră >.<, iar fumătoru' şi Edi aruncă cu petarde după mine. Viaţa mea ar fi genială dacă nu ar exista bruneto-blonzimea asta. 
        Azi la şcoală a fost...hipnotizant. La şcoală se întâmplă mereu ceva tare. Azi eram aşa de stresată că poate ne dă un test fulger la fizică şi vine profa în clasă şi ne întreabă când vrem să dăm test : vinerea viitoare :]]. La sport am jucat ceva volei şi am făcut câteva ture în jurul şcolii [auuch, plămânii mei; afară era rece]. Şi după ne-am aşezat la rând să dăm la coşul de baschet. Şi ce o apucă pe Kata : s-o iau pe sus şi să o învârt. Ce a urmat a fost eeepic; ne aflam fix lângă terenul de sport unde jucau băieţii fotbal. Şi eu deja eram afectată de bruneto-blonzime şi de turele în jurul şcolii. Iar Kata...Kata este atât de slabă şi uşoară încât azi se băgase după nişte catedre puse pe hol, ca să se ascundă de profu' de sport şi el n-a văzut-o. =]]. So, am apucat-o pe Kata şi am început să o învârt până am căzut pe jos. A foost penal, mai ales că eu sunt singura care poate să o ridice atât de sus :>. Apoi Sara şi cu Kata s-au urcat pe catedră şi m-au pus să le fac poze. Şi intră porfa de franceză [profa vine în fiecare zi la noi în clasă şi ne cere un corn] şi ne vede pe noi trei : eu cocoţată pe scaunul lu' Ştefan [tipu' a aflat muult mai târziu, când a văzut şi urmele de tălpi pe catedră :-"], le făceam poze fetelor care stăteau în toată splendoarea pe catedră [şi pe tablă scrisesem Kata + Adi = Love, că să-l mai sâcâim pe blondu' pe Adi]. Şi profa intră, cere frumos cornul, n'avea nici o treabă, astea se dau jos repede şi profa le întreabă "Dar ce faceţi fetelor?". Kata atunci îi zice profei că doar făceam nişte poze, iar eu nici nu catadicsisem să mă dau jos de pe scaun. Şi profa zice "Da? Faceţi poze?", iar Kata îi spune "Haideţi doamnă să faceţi cu noi o poză!". Profa zâmbeşte, "Sigur că da!" şi se cocoţă pe catedră, mai sprintenă ca o puştoaică. O.O...Profa de francă e oficial prea tare. Şi au mai fost faze, s-au sunat sirene în şcoală şi s-a urlat. S-a aruncat cu mere [din nou], s-a copiat la teste şi...şi multe alte prostii.
    Şi mi-e lene să mai scriu. Să n-aibă Kata de citit prea mult. [Dacă ajunge să citească mai mult decât titlul >.<]
  
Ah, şi...Luate-ar dracu' Kata, drac al dracu' ce eşti. Fuuuuck YOU!. You're gonna be DEAD. Să-ţi faci rost de scriu. Că te omor în faţa lu' blondu'. HA.HA
 
Katy Perry - E.T. (Futuristic Lover)
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top