Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

November did really was

         Edit : zilei ăstei şi celor două catalezoice named Sayuuki et Kata se dedică melodia asta.
                  şi ţie, ca să mori de râs după ce vei citi, se dedică locul ăsta.              

         Mi-ee somn de mor. Mi-era somn de când m-am trezit defapt, dar mi-a trecut. Edit, nu-mi mai e. Am să vă omor cu starea mea spirit. Mai ales pe Kata. Soo, azi am fost în Heră, cu Kata. După ce m-am chinuit mult timp să-mi fac manichiura (Kata insistase să-mi fac unghiile negre), ne-am întâlnit pe la prânz şi ne-am îndreptat tiptil către marele parc. Ne-am plimbat, am făcut o tonă de poze (cred că vreo 400, amândouă) şi ne-am distrat. Am convins-o să vadă Kuroshitsuji şi să se cocoţeţe pe un imens monumet de piatră, doar ca să-i fac eu poze. Am stat mult în grădina japoneză şi acolo am făcut cele mai multe poze, eram în stare de totală inspiraţie, mai ales Kata. Azi nu prea am mâncat şi nici n-am dormit, deci sunt bâtă de oboseală, deşi cât am fost în parc chiar nu m-am simţit obosită. Oricum, n-am de gând să mă culc, dar văd eu ce fac (energizantu’ ar fi salvator, dah mi-e lene să mă duc să-mi iau). 
         Whatevă'. Asta-i special pentru Kata, fiindcă mă freacă la cap pe mess să postez mai repede. You're suuch a bitch! Ha.Ha. Fie, glumesc, că nu vreau ca o bitch ca mine să fie făcută praf de o bitch ca Kata. Suntem mândre şi ne lăudăm cu asta (nu'i aşa don'şoara tu?). Deci, hai să v-o descriu pe Kata : e o tipă totală, din toate punctele de vedere. Vine la pachet, cu de toate. Şi când deschizi pachetul de orbeşte strălucirea ei fadă. Asta-i Kata Kunaka. Şi o ador pentru că într-o zi o să ne omorâm între noi. Şi ea mă adoră fiindcă îmi dau seama de asta. Deci, Kata merită aplauze şi confetti şi un şut undeva, pentru că o ador. Luv you, mah little bitch! HA.HA.
         So, zi tare, cam monotonă dacă stai să te gândeşti, dar m-am simţit bine şi mă bucur că n-am stat degeaba acasă azi. Ah, şi după vreo două minute după ce m-am întâlnit cu Kata, o pasăre s-a uşurat pe tricoul meu…bleahh. Oricum, a fost tare şi amândouă am început să râdem. I’m not affected by this shit. =)) 

Şi, ofc, pozeleee : 
Ah, şi poze ar mai fi, că doar are şi Kata aparatul ei. Dah nu mi s-au copiat...>.<
Şi, alte poze pe al meu hi5.
-------------------------
-------------------------

1. Kata începe deja să-şi folosească cheile alea rupte. 

















 2. Cele două catalezoice. Cuvântul nu exista, acum există.

















 3. Asta fiindcă îmi plac reflexiile. Arta...

















 4. Din ambele perspective poza asta e genială. he.he.

















 5. No comment. Just meh, by Kata.

















6. "We'll go on and shatter"

















 7. Drepturile de autor cui se cuvine. Adore it. <3

















 8. Aia de mă adorăă. Şi nu numa' pe mine.

















9. Aia de se cheamă arta străzii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top