Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

My howl in the night to the isolated star


Pentru că ceva pierdut nu se va întoarce niciodată.

"If God has forsaken me,
Then I shall forsake God, too."

       "Melodia asta o dedic disperării tale de moment." Ea râde. Nu e în stare să se descurce fără mine. În unele privinţe, nu va fii niciodată."Eşti nebună" Că tu n'ai fi?! Mă întreb de ce se stresează pentru ceva fără rost. Nu semăn deloc cu ea, şi totuşi ar trebui să semănăm. "Te iubesc, acuma taci." De ce să tac când tu nu taci niciodată? Întotdeauna mă ordoni şi tu niciodată nu vrei să fii ordonată. Eşti prea complicată, dar nu pentru mine. Eu am întotdeauna soluţia perfectă împotriva ta : oricine ar tăcea dacă ar avea unghiile mele înfipte în a sa beregată. Bine, poate că Kata ar riposta la fel, dar nu şi tu. Tu mereu taci când te umilesc; întotdeauna m-ai uimit. Ai extraordinara putere de a îndura existenţa mea; te admir pentru asta. Eu nu pot să îndur în linişte suferinţa, eu urlu şi mă zbat chiar şi atunci când cineva îmi suflă în ureche. Şi totuşi eu sunt mai putenică decât tine; mereu voi fi, fiindcă nu-ţi semăn, aşa cum ar fi trebuit. Ştii oare cât de mult te urăsc? Însă, din nefericire pentru mine, îmi este dat de la natură să te iubesc. Ce simplu, nu?
       Eşti prea preocupată pentru mine. Nu că aş avea nevoie de atenţia ta, am doar nevoie de banii pe care nu-i ai. Aşa-i, sunt o ipocrită care nu vrea altceva de la tine decât să-ţi distrugă viaţa. Greşeşti, fără tine existenţa mea ar fi o povară pentru mulţi, sunt sigură. Totuşi, îmi place ideea să fiu vânată, dar nu în momentele în care puterea mea este secată de loviturile tale puternice.  "Arrrhh!". Habar n-am cum să-ţi reproduc urletele strindente şi enervante. "Hai să ne enervăm împreună!" Nici nu mai e nevoie să te înţeleg, mi-e de ajuns să te urăsc.
Dedicat ţie, cea care nu-mi suportă parfumul.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top