Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 3 noiembrie 2010

Mori by Kata

    Bineînţeles, dacă Kata ar citi asta ar plictisi-o. Zice că citeşte ce mai scriu eu pe aici când e în culmea culmilor plictiselii. Deci, îţi dai seama că o ador până la moartea pe această...fie ea cum o fi. Mâine ar fi trebuit să merg la şcoală, dar azi am dormit trei ore de rău ce mi-a fost. Încă bolnavă, hate it. Zilele astea au trecut aşa de ciudat, am început să tuşesc la ore fixe. De fapt, fără să-mi dau seama, eu fac totul la ore fixe. Am început să stau cu mama care mă amuză cu toate prostiile pe care le fac elevii ei de liceu (mama e profă, dah). Cred că mai încolo am să mă mai învârt şi eu pe la liceu pe la ea, ca să-mi omor viaţa. Oricum, încă trăiesc, spre nefericirea Katei, ceea ce e bine.
    Nimic nou, nimic neinteresant, stau acasă şi mă vait că mă doare capul prea tare. Nu mi-e somn, ofc, doar am dormit peste zi. Să te trezeşti şi să fie întuneric...tru. Şi, dacă cineva ar fi aici, i-aş spune că nu merită. Ha-ha. I'm gettin' back to my Undertaker mood.

Şi, ca să am un post luung:

    Undertaker, cine-i ăla? Unu' care sigur n-are farmec, ar zice cineva care m-a omorât  cu asta (aşa e, nu-i poţi corupe pe toţi). Încă n-am trecut de faza numită Kuroshitsuji. Şi nici n-aş vrea să trec. Am omorât-o destul pe Malina (care zicea că-i o tâmpenie şi că n-are chef de dintr'astea) încât vrea să-l vedem împreună. Oricum, revenind la Undertaker: mi-a plăcut mult, şi acum că m-am informat despre tot felul de chestii cu Alice in Wonderland, îmi place şi mai mult. Atitudinea e genială iar ochii ăia verzi şi strălucitori are too creepy, într-un mod comic, ofc. Îmi place foarte mult vocea folosită în anime, i se potriveşte foarte bine şi pur şi simplu te face să râzi de fiecare dată când îl auzi. Îmi amintesc când i-am arătat mamei prima fază cu Undertaker, mi-a zis că "chestia asta seamănă cu ceva care te descrie când mă enervezi". Fără vorbă, Undertaker e genial.
Şi poza asta îmi aminteşte de un poster de-al meu cu Alice Cooper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top