Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Metaloid.


             Deşi titlul nu se potriveşte deloc subiectului, it's just so...me. Azi am fost în oraş cu Andra; ar fi trebuit să vină şi Sara, dar nu, că vroia să doarmă, iar când am schimbat programul, nu că n-o lasă taică'su. WTF? Atunci zicea Andra că îl ia pe vărul ei, dah neah că tipu' stă prea departe [sincer că stătea cam departe, da ce păstaia mea, e mare copilu', nu'l măcâncă Bau-bau {faza cu păstaia eluată de la Sara =]]}]. So, în final am mers numai noi două, că în anu' 2010 e greu să strângi trei persoane la un loc. Am luat ţeapă, dah nu prea ne-a afectat; vroiam să mergem pe Lipscani să vedem dacă e vreun târg, deobicei sâmbăta sunt, eh şi astfel am aflat cât de pustiu a devenit Bucureştiu'. Ne-am plimbat, ne-am cumpărat nişte bijou'uri chiut şi am fost să mâncăm la McDonald's, unde am stat afară că era prea multă lume înăuntru. Per total a fost funneh, cam plictisitor că am fost numai noi două, dar nu ne-a călcat nici o maşină şi nu ne-a abordat nici un băiat, din nefericire. Şi tot de la Andra am mai descoperit ceea ce se cheamă Eatmewhileimhot.

Eatmewhileimhot - Screw the Standard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top