Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 30 noiembrie 2010

Ma apropii de margine

             Sunt la mama la liceu [si d'aia n-am diacritice >.<]. Ar fi trebuit sa merg sa ma tund, dar coafeza nu-i la datorie. Maine nu se face scoala...pfff! Nimic nu s-a schimbat pe aici, locul asta arata la fel de straniu ca inainte. M-am uitat pe youtube din nou la stand-up comedy-ul de la Nijikon si acum ascult ceea ce se cheama Guild. Week-end'ul ala a fost simplu genial, mai ales ca am alergat de ne-au iesit plaminii. Dar a fost funneh si la anu' vreau sa iau cat de multi oameni posibil. Iar concertul...WTF, nu se poate descrie in cuvinte. Inca mai am biletul si pancarda cu free hugs [always available for crazy stuff with my dear Malina].



            Mama lucreaza din greu la nustu' ce chestie iar Kata doarme pe tastatura [sau cu blondu', cine stie :-" {o sa ma zgarie rau mata pentru asta...>.<}]. Lumea deja a inceput sa inghete, cred ca toti avem nevoie de o hibernare serioasa. Scoala e prea naspa zilele astea si vreau mai repede vacanta. In week-end merg la tara, si contrar obiceiului meu, abia astept sa merg. Si marti, joi, si cred ca miercuri saptamana viitoare am tezele. Whatthefucksoever...
            Azi la scoala a fost...ca de obicei. Kata si Tina l-au incoltit pe saracul Adi si ajung sa cred ca Kata il place pe blondul asta care e mai scund decat ea. Neeeah. Blonzii sunt blonzi. S-a aruncat cu mere [bine, n-a fost violent ca deja devine plictisitoare bataia cu mere], s-au agatat geci de usi si s-a calcat in picioare. Avem doua Andree in clasa, ceea ce inseamna balti de pepsi, la propriu. Tabla mirosea a zahar de la atata pepsi in buretele ala.
            Give me your best freaking shot or just screw out. Eat shit! Whatthefucksoever, mi-e dor de tastatura mea. Parca inca am nevoie de redozare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top