Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 7 noiembrie 2010

Life's still [no] shit

Ascult muzica Andrei. M-am săturat de metal, mă face să-mi amintesc cât de ipocrită sunt. 
Tot nu l-am omorât pe Vlad fiindcă m-a făcut ipocrită. De ce? Pentru că îmi place să fiu o ipocrită, dar împreună cu el. Always with him. Hate you.<3

Îmi vine să am o criză d'aia serioasă de narcisism. Dar faza e că nu eu sunt cea narcisistă. Abia aştept să merg mâine la şcoală, am murit de plictiseală acasă o săptămână. Să vedem ce-i mai face Kata lu' Adi. Să vedem ce mai păţesc şi eu. Abia aştept. <3

Într-o stare de totală plictiseală. Tata va mai pleca o săptămână de acasă. Yeeah, cu mama e prea tare. Trebuie, it's a total must să mă duc la ea la liceu într-o zi.
>.<

Un comentariu:

  1. Ti-am adaugat cu placere banner-ul pe blog .
    Link-ul catre banner : http://i821.photobucket.com/albums/zz132/BlackPinkkie/officialblogbannerr.jpg
    Iar link-ul blog-ului este : http://BlackPinkkie.blogspot.com

    Mersiii . :)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top