Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 16 noiembrie 2010

"Iarăşi?!"

    Zilele astea am visat la băieţi de mă doare capul. Trebuie să mă duc la doctor. Serios, şi nu din cauza lor.
>.<

Edit Later, Ofc.

 [Backk]
    Iau note mici la mate. Şi mi-e ciudă. Şi azi juma' de clasă a copiat de la mine, eu care copia din caietu' Sarei (n-am avut timp nici să mă uit în el, copiuţele zburau şi ăştia îşi trăseseră băncile mai aproape de mine şi de o colegă, ca să copieze mai uşor.) Deci, am avut test la geometrie. Înainte, în pauza mare, n-a învăţat nimeni nimic : bătaie cu cornuri şi mere. Şi cred că toţi au aruncat [adică cum să n'arunci când te trezeşti cu un corn în bot?!], de ziceai că suntem în junglă. Whatevă', atâta timp cât directoarea nu zice nimic, cred că putem să şi omorâm un profesor. Testul la geometrie a fost penal, profu' citea ziarul şi ăştia nu ştiau cum să mai întindă gâturile. So, la şcoală e minunat, atâta timp cât...mi-a venit o idee genială. Oare v-am spus că m-am reprofilat? Aşa-i, mă fac killăr [poate şi de profi :-"].
    Azi la ora de muzică Edi a început iar să mă tragă de păr. De câte ori stau în spatele lui, mă trage de păr. Devine stresant. Şi-mi place. Şi aşa aflu cât de complicată sunt. Tac.8->
    Am fost la doctor din cauza unei tâmpenii la ochi, şi acuma trebuie să mă mai duc şi la oftalmolog. Doar că habar n-am când şi mai ales unde. Am să mă descurc eu, oricum. Mâine mă văd cu Malina, yaay! Cred că a trecut o lună de când nu ne-am mai văzut. Abia aştept să văd ce mai face şi să trăncănim împreună despre cât de minunate sunt vieţile noastre.
    Politehnica...am trecut acum vreo oră pe acolo şi am rămas aşa O.O. Ah, am uitat că a început anul şcolar : studenţii sunt absolut varză. Cu câteva excepţii, e plin de puştani şi puştoaice care omoară banii părinţilor lor. Te decepţionezi dacă mergi acolo. Dar mâine acolo mă duc =)).

So, life ain't hard, it's just a sweet and fluffeh bitch.

Burn honey, burn, let the fire eat away
Still running, still defeated in my mind
    







2 comentarii:

  1. Ma bucur ca nu sunt singura care are o clasa de nebuni , care gasesc ceva funny in orice chiar si in bataia cu mereu . Spre deosebire de a ta , directorul nostru sanctioneaza bataia cu mere la fel ca la ....puscarie :-?? . Suntem obligati sa spalam peretii desi nu suntem vinovati . Dar ..vorba ta " cum sa nu te bati cand primesti un corn in bot ?! " . Iar am scris prea mult ! X_X

    RăspundețiȘtergere

 
back to top