Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 4 noiembrie 2010

Heart no Kuni no Alice

     Se pare că în ultima vreme am numai parte de măgării când vine vorba de manga. Am căzut într-o stare de ciudă profundă când am aflat de câte chestii minunate au parte japonezii. Etcc.



I'm seeing this as a huge review, deci tu decizi dacă citeşti tot.
     
      Heart no Kuni no Alice  sau Alice in Heartland sau Alice în Ţara Inimilor sau cum s'o mai numi este un joc japonez, adaptare după cartea lui Lewis Carroll Alice in Ţara Minunilor (carte care într-a 2a mi se părea aşaa de complicată...). Este o aventură romantică şi totuşi comică de tip otome (în fiecare zi înveţi ceva nou). Sunt categorisite ca fiind otome jocurile japoneze în care o fată este personajul prinicipal, fată care va avea într-un fel sau altul relaţii cu tot felul de protagonişti masculini. Interesant, personal îmi plac poveştile în care o singură fată atrage toţi băieţii. Şi d'aia mi-e ciudă, că sunt nu unul, ci trei jocuri şi bineînţeles că nu sunt traduse în engleză. Anyway, I've given up already, când am aflat că mare parte din jocurile astea nu ies din Japonia. Am început cu manga, care şi aceea a fost lăsată la pământ. Seria este extraordinară, dar nimic nu se mişcă  nimic (doar au făcut destui bani din vânzarea jocurilor...). Personajele sunt mare parte derivate destul de complexe ale cărţii orginale, lucru care mă face să vreau să citesc cartea (ca să vezi ce cultură am eu...) Lăsând asta, trec la esenţial.
     Alice ajunge în Wonderland atunci când este răpită de Peter White, un iepure alb care pretinde că o iubeşte. Personajul...nu, n-am un personaj preferat, e imposibil să alegi, toţi tipii ăia au ceva atractiv. Alice este obligată să bea o poţiune (ce a fost tare a fost că ea a refuzat şi iepurele băut poţiunea, a sărutat-o pe Alice şi astfel ea a băut poţiunea) şi astfel ea va trebui să participe într-un joc. Ea bineînţeles că dorea să se întoarcă acasă, dar cu timpul se va ataşa şi va avea diferite sentimente faţă de tot ce înseamnă Wonderland. Etcc, citiţi manga dacă vă interesează.
 ________________________________

 ________________________________
          Personajele mi s-au părut foaarte originale şi atrăgătoare (numa' băieţi drăguţi?! oh, tu! >.<), mai ales că totul se petrece în Wonderland. Bine, mi-a părut rău că n-am văzut vreun munte de ciocolată pe acolo, dar mi-a plăcut că fiecare avea armă. No problem, mă enervezi, eşti ras. Prea tare. Alice are însă o mare infulenţă asupra acestuia lucru, încercând să-i facă pe tipi să înţeleagă că vieţile nu se iau aşa uşor. I likee Wonderland, acolo fiecare persoană are un ceas în loc de inimă şi odată ce ceasul este reparat, persoana se reîncarnează, ca să zicem.
          Locul e full of charming guys. Am să o iau pe rând :
   Locul e full of charming guys. Am să o iau pe rând :
   The Hatter Masion : Primul loc în care ajunge Alice după ce scapă de iepurele alb este un conac imens care aparţine mafiei Hatter. Practic, patru tipi care vor ajunge să o adore pe Alice, ofc. Şeful mafiei, Blood Dupre, este un personaj misterios, încântător şi sarcastic. Îmi place totul la el, la început a fost chiar mah favorite; se comportă într-un fel care te cucereşte : e galant şi clam cu Alice, dar dacă se va plictisi de ea, o va omorî. Ofc, toţi o adoră deci e toatl imposibil ca Alice să fie rănită într-un fel. În rest, mafia este altcătuită din doi puşti gemeni care adoră cuţitele şi se joacă foarte frumos cu ele şi un iepure care pretinde că nu este iepure. Este total cel mai interesant loc pe care-l va întâlni Alice, după părerea mea.



    The Amusment Park : Un parc de distracţii în Wonderland...nebunie totală. Parcul de distracţii şi rezidenţii lui sunt cei care aduc umorul poveştii. Cel care deţine parcul se numeşte Mary Gowland (sau Mary Go'Round :3) şi este un personaj total amuzant; cară după el mereu o vioară şi omoară lumea cu simfoniile lui groaznice. În parcul de distracţii se mai găseşte şi motanul Boris, o tip punk-pink care te dă pe spate cu originalitatea lui; pur şi simplu îl ador, e funny şi fluffeh şi e adorabil ^_^.



   The Castle of Hearts : Bineînţeles că şi aici, cotrar poveştii originale, Alice este agreată de everybody. Regina, care adoră jucăriile de pluş, o va îndrăgi pe Alice imediat. Vivaldi (regina) mi-a plăcut din prima pentru că nu emana acel aer de regalitate exagerată (în sfârşit o regină fără fitze!). La castel se mai găseşte de asemenea Peter White, iepurele înnebunit după Alice. Tipul e pur şi simplu adorabil, mai ales când se transformă într-un iepure mic şi neajutorat, nu înţeleg cum de Alice îi rezistă. Are o personalitate deschisă şi scoate arma imediat dacă cineva îl întrerupe când este împreună cu Alice. Şi la palat îl mai întâlnim pe Ace, the Knight of Hearts, un tip zâmbăreţ şi sociabil, care se pierde mereu prin marele Wonderland. But he's a knight, so he's adorable too. Luuv them al >:)<.



   The Clock Tower : Locul unde locuieşte Alice şi centrul Wonderlandului. Ea stă împreună cu un personaj destul de ambiguu printre atâţia băieţi drăguţi, Julius, cel care are sarcina de a repara ceasurile celor care au murit. Totuşi, el o protejează şi o învaţă diferite chestii pe Alice, so he's kinda in love with her too, ofc.
       Asta ar fi ceea ce înseamnă Wonderland. Totul bineînţeles că mi-a plăcut, fără excepţii. Manga este destul de interesant desenată (totuşi se vede că e făcută de un bărbat, nu prea sunt scene intense). So, eu mă pun pe puricat netul şi o să mă apuc cândva şi de cartea originală. That's just 'cuz' I'm jelous I'm not Alice...

Un comentariu:

  1. Chiar e un manga minunat,iar personajele sunt uimitoare!^^Pacat ca nu au mai aparut capitole,chiar imi placea:(

    RăspundețiȘtergere

 
back to top