Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 1 noiembrie 2010

Creionară în carantină --» Siiick!

    Joi râdeam cu Sara, deoarece începuse să-mi curgă nasul şi mă lăudam că am aşa zisa boală "muciozită". Acum sunt bolnavă de-a binelea : mă doare tot corpul, mai ales picioarele, abia vorbesc şi mă ustură în gât şi mi se înfundă nasul aşa de tare încât mi se face somn de la lipsa de oxigen. Bummer...
    M-am trezit pe la 9 şi la 10 şi ceva am ajuns la doctor, unde din fericire n-am stat la coadă. Am stat ceva, că doar trebuia să vadă ce am şi am plecat la farmacie, abia târându-mă. N-am avut deloc succes şi m-am plimbat o oră şi tot n-am găsit o farmacie care să aibă toate cele trei medicamente de pe reţetă. M-am dus acasă, că mă înţepa aerul rece pe nas. Până la urmă s-a dus mama şi s-a plimbat şi ea destul până a reuşit să ia medicamentele. Acum aştept să vină profu' de mate, să fac meditaţii; deci nici bolnavă nu scap de şcoală, mai ales că iar a început să mă înţepe nasul şi să mi se facă somn. Abia stau pe scaunul ăsta. Deci clar, sunt la pământ şi îmi vine să dorm toată ziua.
    În rest, intenţionez să-i ruinez pe ai mei şi să-i pun să-mi ia de ziua mea (16 decembrie) toată seria  manga Vampire Knight. Încă nu le-am spus, am să le zic când primesc nota la mate (dacă nota aia n-o să fie 10, şi nu cred că o să fie, nu prea am şanse, dah văd eu cum fac). Proastă am fost că nu am luat de la Nijikon ce am găsit. Ah, şi azi am făcut o chestie pe care aş numi-o eroică : casa mea e destul de mare şi te plictiseşti dacă o parcurgi pe toată. Biroul era într-o cameră pe care iarna o închidem, ca să facem economie de căldură. Şi deci acolo este frig şi imposibil de trăit. Eu am luat frumos laptopul şi modemul de net şi m-am mutat la căldură frumos, fără nici o problemă. Problema a apărut azi : unde fac eu meditaţiile la mate? N'aveam unde bineînţeles, aşa că, deşi nu-mi venea să mă scol din pat, am decis să car biroul ăla masiv până vine mama. Mă sunase şi am estimat că o să vină în maxim o jumătate de oră. M-am chinuit, am ocolit casa de trei ori şi am zgâriat pereţii şi uşile destul de bine, dar am reuşit să-l aşez frumos în camera în care stau acum. În momentul acela tocmai mă gândeam "Dacă intră mama acuma pe uşă ar fi tare..."; şi mama atunci, imediat ce mă îndreptam sper uşa deschisă ca să o închid, intră. Eu am început să râd, şi îi arăt biruitoare biroul. Ce mutră avea mama...

  
Adam Lambert - Fever

    Am scris asta în timp ce aştept să intre profu' de mate în casă şi să începem meditaţia. Şi încă nu vine. :P

Un comentariu:

  1. Deci inainte sa te consolez si sa-mi exprim nemultumirea pentru raceala in care ai picat, vreau sa te anunt ca imi place la nebunie schibarea ce ti-ai facut-o la blog.
    Ziua ta e pe 16 decembrie... uitaseeem.
    Si pare mare casa ta :)) Si tu pari racita :-"
    Pai ce sa-ti zic eu, raza de soare.... insanatosire rapida :D

    RăspundețiȘtergere

 
back to top