Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Buufff

Am să scriu despre trei lucruri mari şi tari : 
1. Kata are probleme grave. D'alea bruneto-blonde. Şi mor de râs când văd că...nu conteşte. Mor de râs şi sunt o ipocrită şi am să fac mişto de ea până am să crăp de ipocrită ce sunt. Pentru că, deşi ea un heartbreaker a ajuns în mai puţin de trei zile să fie confuz de heartbroken. Pisii, ajunge atâtea gheare.
2. Malina este...este în viaţă şi străluceşte frumos ca de obicei. Vreau să mergem în parc şi ne holbăm la băieţii. Deşi acuma de contrazicem, sper că în maxim 3 minutene potolim. Ne-am potolit, gata. De'aia ne potrivim noi. Luuv yo <3. Haate you <3. Neeah. O să ne vedem noi şi când o să ne vedem o să fie ravagiu naţional. Hi.hi ;;)
3. Am prăduit netu' [aşa-i, nu respect legea şi drepturile lor de autor, blah-blah] şi am făcut rost de Sonata Arctica - Reckoning Night, albumul. Şi deja îmi place, şi deja se potriveşte fix cu ce fac acum.

Un comentariu:

 
back to top