Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 26 noiembrie 2010

Bucharest is my railway


"Deschide dom'ne uşa, că trebuie să ajungem şi noi la amărâtele de serviciuri pe care le mai avem"

N'ai fost în Bucureşti? Înseamnă că ai pierdut distracţia vieţii tale. N'ai pierdut timpul degeaba în Bucureşti? Atunci înseamnă că...că [nu vreau să te înjur sau insult, dar NICI un oraş din ţară nu are cum să bată Bucureştiul privind TOATE aspectele]. Oricum, ador Bucureştiul <3.


         Azi de dimineaţă, în jur de 07:45 : aveam timp destul să ajung la şcoală. Dar din mare fericire, n-a mai fost curent pe linia de tramvai şi vreo 150 de oameni au rămas blocaţi pe Podul Grant. Podul Grant, pentru cei care nu ştiu, nu e o punte peste gârlă; e un mastodont pe sub care trec trenurile. Scurt, este la moment cel mai circulat pod din oraş [nu că ar mai fi altele din câte ştiu eu] şi la ora respectivă este plin şi maşinile stau bară la bară. Cu tramvaiul, la viteză normală, nu-ţi ia mai mult de 2 minute să îl treci. Dacă nu e curent pe linia de tramvai, mori acolo =]]. Deci, ne-am blocat pe la sfertul distanţei dintre staţii. Am stat acolo vreo 10 minute, nimic nu s-a mişcat. Eu am avut un noroc teribil fiindcă aveam primele două ore cu diriga şi puteam să întârzii liniştită. Însă, pe acolo erau mame cu copii şi oameni care trebuiau să ajungă la serviciu. Soluţia, pentru cine vrea a fost simplă : s-au deschis uşile şi-am luat-o pe jos, printre maşini. A fost super funneh, deşi am cam îngheţat :]]. Ameţeam numai când vedeam droaia de oameni din spatele meu; din fericire pentru mine şi mândria mea, tramvaiul abia dacă se mişcase când eu ajunsesem în staţie. EPIC, Romania, EPIC. Bine că nu mi-am făcut nervi, altfel cred că mergeam frumos acasă şi-mi băgam picioarele în ea de Românie. Epic. ^__^

P.S.: Acum am văzut că asta ar trebui să fie postarea cu numărul 101. Epic >.<. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top