Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 30 noiembrie 2010

Blonzind lumea? [Ardee...după mine]

          Zâmbet de porţelan. Ochi de cristal. Om cu suflet de copil.
"Take me"


____________________Another World____________________


          Deci e oficial penal să mă perind pe la mama pe la liceu şi deja fac planuri să merg p'acolo cel puţin o dată pe săptămână. Şi să plec de acolo la 4. Always la 4. Pentru că la patru am parte de muuulte zâmbete de proţelan. Aiii, simt că o să mă ardă focul care-i face pe alţii să ardă {după mine}.

"Fatăă, penal! Mă duc la film cu blondu' =]]"
"Whaaatthefuck, cu ciine :O?"
"Cu blonzimea =]]"
"Whatevă, du-te şi blonzeşte lumea"
"Mergem la un film dă'la romantic, cu tot tacâmu :X"
"De ce nu mergeţi voi mai bine la un horror, să te omor eu pe tine cu tot romantismul meu, să facă ăla nişte crize serioase p'acolo şi după să te învii?"
"Daah, ca în filme :)); Dah hai că a venit taică'su să mă ia cu maşina :X"
"Fuugi, te iubeşte şi vă iubesc [killărit cu drujba roz :X]"
"Hai, pa =]]"

          Discuţia aceasta foarte constructivă a avut loc între mine şi o anumită persoană [dacă dau nume îmi face praf drujba rox de killăr {luvin' that Grell Sutcliff}]. Defapt, hai să dau nume, dragă Andreea, Happy B-day DEATH. Oricum, sper să mori de râs [tu mori mereu, I always do my best to revive you] când ai să vezi asta.















          Deci, nu despre asta vroiam să postez. Azi deci, am fost la mama la liceu. Şi m-am îmbătat [la figurat, că fericita mama n-avea la ea decât cigarettes]. Am văzut atâţia, defapt, să nu mint, vreo 5 parcă bruneto-blonzi. Şi mi-a fost de ajuns să dau umbrela peste ochi şi să mă uit la zâmbetele lor reţinute şi ciudate. Ador oamenii, sincer. Orice fel de oameni. Până şi proştii, fiindcă mă fac să râd [exemplu, dragu' şi minunatul meu fumător care o să ajungă rău de tot dacă merge la mama la liceu]. Nu sunt genul care să se uite după lume ca gâsca la pod [ce păstaia mea?! =))], dar azi a fost foarte interesant. Şi afară ploua. Şi numai eu nu zâmbeam. Şi mâine trage chiulu' România de prin şcoli. Whatthefucksoevăr, DEATH pentru toţi Andreii şi Andreele + derivatele care chiar n-au de ce să-şi sărbătorească numele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top