Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Becul palpează, podeauna vibrează

        Cred că dacă aş fi stat la bloc, aş fi fost înjurată şi blestemată de un trilion de ori de tot blocul. Şi e bine că nici măcar în jurul imensei mele reşedinţe nu prea e lume, numai vecini normali nu am ;;). Sâmbătă seară numai linişte nu e la mine acasă. Şi acuma nu mai sunt nunţi la restaurantul din colţ, aşa că nu mai am muzică lăutărească pe post de cântec de leagăn. I luuuv mah neighbourhood <3. Deci, here metal rulz.
        În seara asta am trălălăito prin magazine ca să-mi iau blugi. Şi până la urmă, după ce am luat la mână fiecare pereche de pantaloni dintr-un magazin întreg, ca să o ajut pe mama să-şi găsească ceva, în 10 minute am ochit două perechi adorable. Mai ales una bleumarin, ador nuanţa aia atâât de cul. Şi după amluat muuulte dulciuri :)). Am făcut ravagii prin zonă, mai ales că mama era în starea ei de miştocăreală [whaa, fiecare sâmbătă cu mama e preea tru], am comentat toată blonzimea şi piţiponcăreala din Bucharest. We luuv Bucharest pitzi's! >:)
        Am de făcut un proiect uriaaş la bio şi nici n-am mişcat un cot [trebuie să scriu o planşă d'aia kilometrică]. Bubuie podeauna, waa <3<3. Ador capacitatea bozelor ăstora, cred că la max pot să scoale şi morţii. [I'm still in mah killăr mood. Hi.hi]. Zilele trecute, mai ales ieri, m-am învârtit prin lume, numai acasă n-am stat. Încep să-mi iau joburile în serios :> : am fost la Malina să-i aranjez un calculator [because mă pricep aşa de bine la PC-uri încât...nevermind, n-am chef să-mi amintesc de capacităţile mele supranaturale de distrugere], apoi am fost la Sara ca să o ajut cu temele. Am stat două ore să fac o amărâtă de caracterizare : buf, ha.ha, taci, râzi. Anyway, fooarte curând n-o să mai am net [why, god, why?] şi habar n-am când am să-mi pun. Va trebui să vorbesc serios cu tata şi să-mi măresc nota la mate. Mate...pfhuuua >.<, matematica îmi face praf totul. Oricum, vine ziua mea şi deja ştiu ce vreau :-". Abia aştept să văd mutra lu' tăticu' :)). Whaa, ce malefică sunt >:). Suuch a drop dead killăr.

Wreching the Sphere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top