Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 5 noiembrie 2010

Another one

 N-am mai făcut o leapşă de luni cred şi la o oră ca asta nu prea am ce face, deci :



ZodiaSăgetător, deci încăpăţânată şi spontană (cu ascendetul în Capricorn)
Aş vrea - Să-mi treacă odată tusea asta, că m-am săturat de zeamă de ridiche neagră
Păstrez – Biletul de la concertul Guild undeva la frig
Mi-aş fi dorit – Să mă fi apucat de canto şi pian
Nu-mi place – Că sunt bolnaavă >.<
Mă tem – De dimineaţile în care mă trezesc din cauza vibraţiilor de la şantierul de afară, care îmi bat în pernă. Zici că e cutremur...
Aud – Cum tuşesc. Ah, şi Nightwish - Cadance of Her Last Breath
Îmi pare rău – Că nu pot să merg la şcoală...?
Îmi place – Zeama de ridiche neagră :X (bleah >:P)
Nu sunt – Ipocrită, cum zicea Vlad.
Dansez – În ploaie...ce mai zile!
Niciodată - N-am să uit ziua când s-au stins luminile. El a urlat primul...păcat.
Par – Ipocrită, dar nu sunt. [Vlad te omor! >.< You're soo busted!]
Plâng – Nuumai când am crize serioase.
Nu-s întotdeauna – Pusă pe glume. De'aia nu le suport p'alea proaste
Nu-mi place la mine – Că sunt ipocrită. Whaaa :X
Sunt confuză – Neever. Mă orientez uneori prea bine, mai ales în viaţă.
Am nevoie – De o redozare serioasă.
Ar trebui –Să merg odată la şcoală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top