Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 9 noiembrie 2010

And we're both falling together

    Depresie. D'aia de moment, muzicală. Azi m-am sculat moartă de somn, cred că am insomnii de vreo 3 zile cel puţin. Simt cu îmi amorţesc oasele pe scaun la şcoală, nu mai suport. Azi Ştefan a tras o flecmă pe un desen care se nimerise să fie unul muncit 4 ore şi care cumva se afla în blocul de desen.
    Trebuie să mă agăţ de ceva puternic, altfel o să-mi pierd forţa de viaţă de-a binelea. Afară e frig şi vântul ăsta nenorocit îmi aruncă jegul de pe drum în ochi. Right now, my life sucks. Am avut parte numai de nesărături zilele astea. Am nevoie de o redozare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top