Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 21 octombrie 2010

Yakusoku

   Mâine e vineri deja. Ce binee că se termină încă o săptămână de stres şi faze tari.
Sâmbătă mă văd cu fetele de dimineaţă ca să mergem la Nijikon. Abia aştept! Sunt sigură că o să ne distrăm la convenţie şi că o să fie interesant. Nu prea mă interesează dacă o să mă întâlnesc sau nu cu cineva de pe zup, oricum locul e cam plictisitor. Plus, o am pe cuţitară şi pe gâsculiţă. Ce ciudat sună...=)) Vreau să-mi iau şi eu câte ceva de acolo şi mi se pare super tare că au şi o zonă destul de mare de gaming. Nu că aş fi adepta jocurilor, dar ceva am să încerc. Şi dacă stau până la 4, am să-i văd şi pe cei de la Guild. Oricum, îi văd la concert. Acolo sunt sigură că o să ne distrăm şi că o să fie bestial. Şi dacă nu suntem moarte de oboseală, poate mergem şi duminică. Whatevă', abia aştept şi o să am un weekend plin, cu siguranţă. 
Continuu să citesc manga, vreau să ajung la zi cu Vampire Knight şi să mă apuc de Pandora Hearts. Dacă am chef poate mă mai apuc de un anime. Am terminat Kuroshitsuji 2, dar am trecut prin el ca prin brânză =)). A fost tare, e sigur, dar nu-mi place sfârşitul. Adică îmi place, dar nu cum a fost prezentat. Oricum, intenţionez să-l revăd, că tot m-am chinuit să-l downloadez. Prefer manga, e mult mai bine făcută decât anime-ul. În rest, aceaşi muzică metal, poate o să ascult ceva nou mai încolo. Viaţa se complică prin simplul fapt că e banală.


Un comentariu:

  1. Măi, măi, măi şi eu abia aştept şi mi-am făcut unghiile negre de azi, se uita toată lumea de la cununie ciudat la mine. Ziua mea o să fie oricum mai plină, şi în plus ziceau ăştia din clasă să ieşim sâmbătă la film, am zis 'no thancks'. Mă duc duminică cu Cleionaş, Andrei şi Cosmin :-".
    De câte ori trebuie să-ţi mai spun că sunt Lăţuşcă, tu eşti Gâsculiţă!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top