Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 10 octombrie 2010

We're coiling our lacuna

  


Muzica metal, trebuia un post şi pentru ea. N'am să înşir de ce e cea mai tare, că mi'e lene acută. Vă spun doar că am înnebunit şi corupt lumea cu ea. Şi aici este playlist'ul meu pe moment : 

 
Linkin Park - The Catalyst 

 
  1. Linkin Park - Numb; The Catalyst; In the End; New Divide
 Patru melodii la rând, vechi şi noi, care totuşi nu mă plictisesc încă. Ştiu, Linkin Park nu e metal, mai degrabă rock, dar sunt buni. Îmi plac versurile şi linia melodică e ok, îi ascult când mă satur de prea mult zgâriat pe urechi. Un bun început, faţă de ce urmează.

 
Linkin Park - Numb

  2. Lacuna Coil - Our Truth ; Tarja - I Feel Immortal
 Lacuna Coil, rock spaniol. Îmi place să evaluez variaţiile muzicii rock şi metal în funcţie de ţară. De exemplu, Nightwish, Sonata Arctica şi Stratovarius, toate formaţii finlandeze, cântă destul de similar şi diferenţele generale nu sunt prea mari. Oricum, fiecare e originală şi totuşi există diferenţe notabile. Revenind, Lacuna Coil cântă mai diferit, mai uşor, cel puţin pe albumul Karmacode, dar totuşi au elemente grele. Tarja...trebuia pusă, vocea ei e incomparabilă. Personal, îmi place mai mult stilul muzical pe care-l adoptă acum, i se potriveşte mai bine decât metalul de la Nightwish. Şi totuşi, Nightwish era mai original cu ea.


 
Lacuna Coil - Our Truth

  3. Stratovarius - When Mountains Fall ; Nightwish - Bye Bye Beautiful
 Stratovarius nu prea am ascultat, sincer, dar îmi plac. E o formaţie mai veche, se vede după voce şi stilul muzical, iar melodia asta îmi aduce aminte de vară. Şi de blond...=)) De'asta îmi place toamna, nu am timp să visez. Iar Bye Bye Beautiful trebuie s-o ştiţi. Chiar dacă vocea lui Anette mai scârţâie, melodia este foarte bună (asta pentru că Nightwish are acelaşi compozitor...).

 
Nightwish - Bye Bye Beautiful

  4. Epica - Unleashed ; Nightwish - Wish I Had An Angel
  Epica, metal simfonic onlandez.. Melodia este destul de nouă, îmi place mai ales videoclipul, este genială şi o ascult de o lună. Nightwish, varaianta originală şi mult mai bună. Când am ascultat-o prima dată, îmi semăa destul de bine cu Bye Bye Beautiful, dar originalitatea vocii Tarjei este incomparabilă.

 
Nightwish - Wish I Had An Angel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top