Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 10 octombrie 2010

Tu? Mort.

Am un chef acut şi nebun de postare. Exemplu de om care n'are ce face...
Mi-am amintit adineauri de o chestie veche pe care am scris'o despre skateări şi pe care inteţionez să n-o postez vreodată. Şi acuma, din cauza Adei, am să mă apuc de o poezie lungă şi fără rimă. Este ora 5:18.


Visul acut al unei vieţi pierdute
Ne urmăreşte,
Memorii fără amintiri, stâlcite
Se văd departe.

Pânze, sfori, mistere desluşite
Tot freamătă;
Şi universul taie acele vise.
Zâmbet clătinat;

Ai uitat oare ce înseamnă
Să fii dus
În lumea celor ce te urăsc?
Da, iubesc.

Rimele inexistente strălucesc
În privirea lor.
Timpul se întoarce repede
Şi demonul aşteaptă;

Galant, frumos, voce melodioasă
Acesta'i el,
Demonul nemuritor.
Va distruge tot ce'ai lăsat.

De aceea îl iubesc.
De aceea te voi iubi.
Uitare, veşnică.


Este 5:28. Oh, da! =)) Mai mult ficţiune, dar s'a lăsat norul, deci se potriveşte. 
Încă am nevoie de redozarea aia.

2 comentarii:

  1. Yeeeheee e vina mea :X Veeezi, ajuta la ceva sa fii copoi retard [a se citit "copil"]

    Frum poezie... esti asa talentoasaaaa :X Bravo tie frumoaso :X

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Vai, mamă, dah ce repede ai trecut p'aci, copoiu' meu retard. Îmi pare bine că'ţi place, dah nu'mi mai zice talentoasă, că nu's manelistă. He-he :))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top