Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 8 octombrie 2010

Somewhere : Passing

    Astăzi a fost o zi destul de rece şi enervantă, dar măcar am pierdut timpul distrându-mă. M-am trezit târziu şi a trebuit să mă grăbesc ca să ajung la şcoală, ca să aflu cu stupoare că mergem la nu ştiu ce târg de carte şi cărasem ghiozdanul degeaba; am plecat acasă înapoi, eu şi vreo două fete (asta se întâmplă când ai o buturugă de telefon spart, pe care ţi-e lene să-l scoţi de pe silent) şi m-am grăbit să ajung la şcoală până la nouă. Ok, am mai lălăito pe la info ceva timp şi când să plecăm, stai că nu mai mergem, că să facem ore. Bine, oi fi eu proastă sau ce, dar după ce m-am învârtit toată dimineaţa numai de ore aveam chef. Aşa că am plecat, simplu. Am fost cu fetele la McDonald’s şi am mâncat ceva, am mai vorbit şi am plecat acasă, că era prea frig să mai stau. Şi aşa am avut eu chef, să merg acasă pe jos; mă mir că nu am încheţat. În Bucureşti e groaznic : frig, înnorat, şi ploaia asta rară şi rece te taie. E enervant, cred că o să petrec din ce în ce mai mult tip în casă. Week-endul ăsta sper să mai ies, dacă nu plouă. În rest, la şcoală nici nu mă gândesc. În schimb am  terminat sezonul 1 din Kuroshitsuji…
    Deci, revenind : Kuroshitsuji a meritat holbarea. Este unul dintre cele mai reuşite anime-uri pe care le-am văzut (că am şi văzut multe…). Vorbim expres de anime, deci. Sfârşitul e destul de tragic şi poate vag, dar tot îmi place. În astea 5 episoade parcă totul se întâmplă prea repede, le-am văzut toate odată şi mi s-a părut puţin. Dar sfârşitul a fost perfect. Lupta dintre înger şi demon, dedicarea lui Sebastian şi loialitatea până în ultima clipă. Şi îmi place că finalul lasă drumul deschis unei continuări la fel de controvesate. Ultimul zâmbet al lui Sebastian este mirific. După vreo zece minute mi-am dat seama că nu avea cum să termine. Oricum, nu intenţionez să mă apuc încă de Kuroshitsuji II până când nu citesc toate capitolele din manga pe care le găsesc pe net.



    După confuzia din ultimul episod, am rămas aşa când am văzut Kuro OVA …O.O Abia m-am trezit bine, când am văzut ce rol avea Undertaker. Am râs mult în episodul ăla, e genial şi amuzant şi…perfect. Preferatul meu a fost Greil Sutcliffe, a jucar rolul Opheliei impecabil. Etc. Mi se face rău dacă mai plăvărăgesc despre Kuroshitsuji. Îmi place momentan foarte mult manga, am ajuns la capitolul 43 şi m-a mirat foarte mult faptul că Sebastian a fost omorât. Bineînţeles, sper şi sunt destul de sigură că o să apară el ; oricum, un lanţ de crime e ceva foarte interesant.
    În rest, am pierdut timpul şi am făcut curat în cameră în timp record, acum vreo juma’ de oră. Începe să-mi placă ceea ce fac, deşi pare stupid. Dah, sunt adormită şi într-o stare de stupizenie totală. =)) Goodnight, my dear hell of a butler’s master.

Un comentariu:

  1. Neaţa! Am apărut şi eu pe aici, şi ca o elevă silitoare cum sunt, am citit toate postările de la care am rămas în urmă. Zău aşa, dar nu ai stat degeaba tot timpul ăsta văd..am avut ce citi. Sincer, eu am o lene acută de a posta deşi trebuie să-mi mai fac şi eu prezeţa cumva să nu creadă lumea că am murit chiar în mod misterios. Well...MAI IEŞI ŞI TU DIN CASĂ! Eu vorbeam...Mrg, ciao şi pe curând!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top