Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 17 octombrie 2010

Peodfila şi brioşa---

Titlul e prea penal. Cred că puştu' ar râde dacă ar citi. Da, cu siguranţă ar râde.

   Ciudat. Devine prea banal să încep cu cuvântul "Azi". Şi totuşi asta îmi vine să scriu. Ciudat. Hi.hi. Malina zice că nu'i plac interpretările astea. True, nu tru.
   Mă sună Malina azi la 2 jumate să mergem să ne luăm biletele alea. Eu nici nu mă schimbasem de pijamale. Am văzut ceva Kuroshitsuji şi am recitit o manga care-mi plăcea toată dimineaţa. La 3 şi ceva ne-am întâlnit şi am mers la Plaza Romania, ca să ne luăm biletele de la Germanos. Ne învârtim noi pe acolo, şi într-un sfârşit lom biletele alea. Erau...prea tari! Dacă ne entuziasmează aşa de tare biletele, cum o să fie la concert?! Yeeay. Etc.După am mers la McDonald's şi ne-am luat câte o brioşă şi o îngheţată fiecare. Apoi am început să le combinăm, deci am avut şi un desert original. Apoi ne-am învârtit prin tot mall-ul acela, care acuma sinceră să fiu, mi se pare micuţ. Am fost la Diverta şi am ieşit de acolo profund dezamăgită. Ba nu, acuma îmi amintesc că am văzut un CD interesant. Şi n-aveau manga, deloc. România asta e săracă în resurse rău de tot. Oricum, am stat mult pe acolo. Când am văzut că încă e lumină afară, chiar soare, am zis "Ce, nu e noapte?! Cât e ceasul?". Am stat acolo vreo 3 ore; puţin, dacă mă gândesc la cum a trecut timpul.
   Apoi am mers la un supermarket să luăm ceva ce mă rugase mama. Am fost, pentru că încă mai aveam bani. :)) Şi când intru în magazin, fuge prin faţa mea un puşti...idealul meu. He.he. Era mic, mai mult de 10, hai 12 ani nu cred că avea. Şi era placat tot : tricou cu...cred că era Iron Maiden, blugi şi skateri negrii ( erau mari skaterii pe lângă el) şi vreo două amulete la gât şi o brăţară din aia groasă cu ţinte. Clar, idealul meu. Era...mic, dar arăta destul de ok. Adică un puşti la 10 ani să poarte ţinte? Şi cum maşinuţele cum rămâne?  Phff... Oricum, nu prea m-a interesat după vreo cinci minute. Am luat de mă interesa, şi m-am înreptat cu Malina către casele de marcat. Şi îl văd pe puştu', stătea cu familia la casă. Şi mă întorc eu şi zic "Mamă, ce-mi place puştu' ăsta!". Nici eu nu mi-am dat seama decât după : o zisesem prea...ciudat. A fost penală faza. Se uită Malina stânga-dreapta, să se trezească şi ea, se uită la puştu' şi puştiul la ea. Eu pufnesc într-un râs din ăla maniac şi ăla micu' se uită după noi până nu ne mai vede. La casă se uita aia la noi strâmb, că râdeam ca posedatele. Îi zic eu Malinei să-mi dea un adjectiv după faza asta; şi zice ea : "Măi păi tu eşti pedofilă...!". Iar eu îi răspund taare deştept : "Daah ce, că e băiat!". =)) Şi am mai râs cu Malina în seara asta din cauza unei faze : ma rugat să o ajut la o temă la română. Şi noi am ajuns să-l parodiem într-un hal pe Eminescu şi iubirea lui. Cred că cineva ar putea avea dreptul să ne bage în închisoare după ziua de azi. Daaah. Mi-e dor de puştu'... Dah oare lui de mine? Hi.hi. He.he. Viaţa.
Vroiam să pun o poză cu biletul , dar camera nu mai are baterie. De când.
  

Un comentariu:

 
back to top