Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 3 octombrie 2010

Missing his cigarette or missing him? None, surely.

Viaţa e crudă, cruntă şi plictisitoare. Am minţit săptămâna asta de am crăpat. Chestii minore, până acum. Whatevă', latura mea de jegoasă ordinară e prea hardcore pentru lumea asta. Am despicat firul în patru cu maică'mea weekendu' ăsta şi am ajuns la o concluzie : "pula nu ştie carte". Aşa e, băieţii, puştanii, liceenii, tinereii, bărbaţii şi chiar şi moşii sunt cu toţii groaznici. Habar n-au să aprecieze şi să observe, vor tot şi toate. Etc, povestea se ştie de muult. Ah, şi încă o chestie : sunt mai deşteaptă decât mama. Nu, nu la chimie, la chimie ea e profa. La psihologie; dah, mai deşteaptă. Viaţa. Whatevă', I'm one hell of a daughter. Nu credeam că timpul petrecut cu mama ar putea fi atât de...tru. Şi ăsta e cuvântul, tru. Daah, ador să petrect timpu' cu mama, mai ales că are o grămadă de băieţi drăguţi pe la liceul ăla la care predă. Viaţa...minunată. =]]

Faza cu ţigara..."Oricum, eu stau să fumez". "Hm...normal. Şi aşa scap şi eu de tine". Tipul, se ştie el, şi-a luat nişte palme bune în ziua aia. Şi nu de la ţigări. Jegosul viciu mie mi se pare graţios. Dar asta înseamnă că el e graţios. Nu, el nu e în stare să preia şi partea aia a ţigărilor. Şi asta'l face un jegos, chiar dacă atunci m-a ajutat. Şi fraate, chiar am crezut că merită. Nu, ei nu merită.
"I have no regret to be free"
Lacking of fun this weekend. Ah, m-am apucat de Kuroshitsuji şi am să mă apuc de canto. Sunt tare, ce să mai.
>.<

Şi aşa, pentru Robert.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top