Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 20 octombrie 2010

Mi-am [re]făcut hi5

   Tata zbiară ca nebunu' să închid. Eh, nah. Deci, după doi ani de pauză mi-am refăcut hi5-ul. Kata îmi tot arăta pozele ei etc. şi am zis să-mi fac şi eu. Deja aveam oricum, dar era antic şi nefolosit. Pur şi simplu l-am modificat şi am pus poze noi. Am râs destul de bine la interpretarea Katei. Sara şi eu : 

Drepturi de autor pentru poză Katei, ofc.

http://marieforeverhope.hi5.com      
Linkul e vechi şi total antic, dar mi-e lene să-l schimb şi habar n-am cum, încă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top