Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 5 octombrie 2010

Macaraua din faţa primăriei

   Ce-i cu macaraua? E lucrul pe care-l văd dacă-mi ridic ochii în acest moment. Mai multe despre mine. Prea multe despre mine. Prin geamul ăsta vechi al camerei mele n-am mai văzut cerul clar de mult. Whatevă', e vina mea că stau într-un cartier mic şi prea populat. Mi-e lene să fac 5 paşi şi să fac o poză urâtă şi mohorâtă, ca să am cu ce mă lăuda. M-am ridicat, revin în 5 secunde. N-am aparatul, l-a luat tata cu el. Naşpa, niciodată n-am cu ce-mi face pozele mele idioate. Nevermind. Ascult din nou Kamelot.
   Până acum a îndrugat numa' prostii. Şi am să continuu. Azi n-am fost la şcoală deloc, deşi trebuia să mergem la nuştu' ce activitate sportivă, nu s-a dus nimeni. Toată dimineaţa am visat numai tâmpenii. Am visat un vis pe care-l mai visasem. Ciudat. Dacă se mai întâmplă ceva pe parcursul zilei, dau edit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top