Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 4 octombrie 2010

Hardcore, mah old fashioned shit

Azi...cea mai freak zii of mah truly shushky life. Am început să-mi fac propria limbă, mulţumită ciudat de ciudat Katei. Deja se observă, nu? =]] 

    La şcoală a fost plictisitor ca de obicei, toată, dar toată lumea a răcit. Iar mie abia mi-a trecut faza aia de mucăreală de săptămâna trecută, fază atât de nesimnificativă încât nici n-am fost la doctor. Un weekend de stat numai în casă şi m-am rezovat. Nu ştiu de ce, dar scriu asta şi mă gândesc ce-ar zice Kashim dacă ar trece p'aci. Cred că m'ar tăia în patru. Mi-e dor de el, serios. Mai nou, mi-e dor de o grămadă de lume, lume d'aia extraordinară. I miss my one of a hell Romeo. Etcc. Ah, şi la şcoală s-a pus Robert în spatele meu la ora de română şi a început să-mi şoptească tot felul de tâmpenico-fantastice prostii. Şi eu care încă sunt totuşi răcită, scot eu şerveţelul meu nemuritor din bancă şi-i zic "Nah, ca să nu mă uiţi!"...Profa de română nici nu s-a obosit să se întoarcă. He-he, I miss Undertaker. Tocmai acum mi-am dat seama că am pe birou...unu, doi, cinci şerveţele bune de aruncat. Încă sunt răcită? Da, that's why I miss Undertaker. La istorie a fost tare, am luat un zece şi am făcut nişte desene cretine cu Sara. În rest, am dormit cu ochii deschişi şi am înţeles ce fel de figură de stil este 'oximoronul'. Oh da, ador limba asta natală!

    Şi azi am avut meditaţii la mate. Booring, but useful. În rest, am downloadat în masă Kuroshitsuji şi după ce mă ocup de nişte poze, m'apuc de vizionat. Lovin' that one of a hell Phantom!

Şi aici e ora mea de istorie:




2 comentarii:

  1. Ce`mi place de Romeo :X e Asa un peste atragator :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult dragă, cam asta e imaginea idioţilor care mă înconjoară.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top