Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 15 octombrie 2010

Gonna be silvered and guilded

 Ador sunetul ăsta! Ce sunet? Ăla de face boxele să explodeze. J - Rock. Azi am văzut moartea verde. =))
   Azi m-am trezit la 7 jumătate şi m-am grăbit să ajung la şcoală. Mama uitase să pună telefonul să sune. Am rămas numai cu ea, şi când suntem numai noi două iese dezordine mare. Am ajuns destul de bine, cu vreo 3 minute întârziere. Ce mă enervează e că avem nişte prostii de reguli în şcoală şi vagabonzii ăia de paznici nu te lasă să ieşi din şcoală. Aşa că după vreo 10 minute după ora 8 poarta de închide. Primele două ore avem cu diriga, la info. Am downloadat Kuroshitsuji şi mi le-am pus pe stick; aşa profit eu de bunurile şcolii. He-he. Lumea învăţa, că aveam test la română şi eu cu Kata ascultam muzică şi fumătoru' punea manele. Asta da atmosferă de dimineaţă. Apoi am avut francă, unde, în loc să dăm test, am făcut o oră de psihologie amestecată cu puţină istorie şi istorie. Apoi am avut chimie, pe care n-am făcut-o pentru că au vorbit cu directoarea (profa de chimie) şi ne-a lăsat că învăţăm la română, cică. Fiindcă era ziua Katei, s-au mâncat multe bomboane cu mentă. Şi fumătoru' a început să se ia de Gabi, cântându-i tot felul de manele. Ăştia au să devină staruri într-o zi. =)) Apoi, Kata l-a pus pe ăsta să-i cânte şi ei o urare de ziua ei, aşa la mişto. A fost tare momentu', făcuse ăla nişte versuri penale. Păi...până la urmă şi maneaua este o metodă de manifestare. Am râs mult. După asta, test la română. Am învăţat de-am rupt, iar la sfârşitul orei încă nu terminasem. După ce dăm testele zice Andra colegei mele de bancă, Sara : "Măi da' tu mult ai mai scris, ce-ţi mergea mâna!". Aşa e, eu sunt o colegă minunată şi-mi împărtăşesc cunoştinţele şi cu Sara. Simplu, Sara copiază de la mine oriunde şi oricum. Dar la română e altceva : română ştiu, îmi place şi nu las lumea să mă copieze, mai ales că aveam de făcut chestii filozofice (poezie) şi la astea mă mândresc că-mi ies prea bine. Deci, la română n-am lăsat-o pe Sara să copieze, mai ales că ea învăţase destul de bine. Şi îi zic eu Andrei : "Măi, păi facem cu schimbul , la următorul test stai tu lângă mine?". =)) Penală faza, mai ales mutra lu' Sara. Aşa e, te părăsesc. =)) Apoi am avut fizică şi ne-a adus testele alea dezastruoase de ieri (aşa repede?!). Am luat 4; bine că nu le-a trecut în catalog, altfel era potop. Cea mai mare a fost 6. Penibil. Naşpa. Fizica e groaznică. Apoi am ieşit fericită, ca să mă văd cu Malina.
    Am 'trecut' pe la Malina şi noi eram absolut sigure şi entuziasmate că mâine e Nijikon. Noroc c-am vorbit cu Anita pe mess şi ea ne-a adus la viaţă. Am stat pe la ea, am descoperit câte melodii tari şi tru Simple Plan are şi ne-am distrat până au venit ai ei. Apoi ne-am îndreptat cu paşi în zig-zag către foarte îndepărtata mea casă. Ne-am informat şi o să mergem sâmbăta viitoare la concertul Guild, împreună cu Kata. Deja m-am uitat pe youtube şi îmi place, cred că o să le iau albumul. Şi mâine mă duc cu Malina să vedem unde e The Silver Chruch, unde are loc concertul. O să fie tru. Prea tru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top