Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Free hugs at NIJIKON

      Whaaa, ce mai zi. Şi încă nu sa terminat. În mare a fost super tare, convenţia e foarte frumos organizată şi lumea e super de treabă. Şi toată faza cu "Free Hugs" e prea tare.
     
       Am ajuns la Palatul Copiilor pe la ora 10 jumătate. Am întâmpinat ceva dificultăţi până să mă mişc din casă, dar totul s-a rezolvat. Afară era deja soare şi era destul de cald. Am ajuns, am plătit biletul şi m-am învârtit pe acolo cu Malina până învăţasem tot locul. Palatul Copiilor e destul de mic, aşa că după un sfert de oră deja ştim ce şi unde găsesc. Prima dată am luat două postere prea tari : unul cu Kuroshitsuji şi unul cu Vampire Knight. După vreo o oră deja se epuizaseră, aşa că am făcut bine că le-am luat atunci. Manga nu mi s-a părut interesantă şi erau numai primele volume pe acolo. Ce era tare e că erau o grămadă de cosplayeri. Am văzut-o pe Madam Red, pe Grell Sutcliffe, pe Naruto şi pe mulţi alţii. Şi o mare parte dintre cosplayeri, şi nu numai ei, aveau o pancardă pe care scria "Free Hugs". Şi dădeau îmbrăţişări pe gratis. Tare, mai ales că erau foarte prietenoşi. M-am mai plimbat, mi-am luat un colier handmade, încă un poster cu Kuroshitsuji, o insignă genială cu Undertaker şi o revistă de cosplay. Pe acolo erau şi calculatoare de grafică, cu table de desen. Am încercat şi eu, dar nu prea mi-a ieşit ceva; din mână iese mult mai repede. Şi cineva prea deştept pusese pe un stâlp gros cu scotch două foi mari şi o cutie cu creioane. Până la prânz erau pline. :)) Ne-am uitat pe acolo şi lu' Malina i s-a pus pata că vrea şi ea o pancardă cu "Free Hugs". Simplu. Am cerut unor fete de la un stand un carton şi un marker şi i-am scris pancarda, apoi am mai făcut nişte decoruri cu creionul. Apoi a început distracţia : ne-am plimbat amândouă pe acolo timp de vreo 40 de minute şi ne-am oprit la 101 îmbrăţişări, fără se le mai punem pe ale mele. Lume foooarte drăguţă, cu câteva excepţii. O emo d'aia pierdută rău ( n'am nimic cu ăia emo, sunt chiar cul, dar până la un punct ) ne zice "În pula mea, da' cine crezi c-ar vrea să te îmbrăţişeze pe tine ?!". Îmi venea să-i zic vreo două, dar Malina a zis că nu merită. Am făcut poze şi ni s-au făcut poze, and we shared hugs with so many cool people. Prea tare. Am fi vrut să mai stăm, dar Malina trebuia să se ducă la nunta sorei ei. Plus, ne dureau picioarele, bătusem tot locul şi îmbrăţişasem pe toţi care au vrut să ne îmbrăţişeze.



        Îmi pare rău că n-am mai stat, vroiam să-i văd pe cei de la Guild, dar oricum îi văd diseară. Cosplayerii au fost geniali, mă repet. Ah, şi Grell Sutcliffe era interpretat de o fată. :)) Zona de gaming era super tare, dar nu prea am stat să ne jucăm. Şi îmi pare rău că n-am mai avut bani de mâncare japoneză, dar asta e. Dacă merg şi mâine (şi tata îmi va mai da bani), sigur iau ceva mâncare japoneză. Manga-urile au fost...nu ştiam că manga e printată aşa mic. Plus, nimic interesant. Ce adoor sunt costumele şi toate accesoriile de cosplay. Sunt prea tari, dar nu-i de mine. Kata nu poate să mai vină...Naşpa, sincer cu ea ar fi fost altfel, mai ales la concert. Şi a dat şi banii pe bilet :)). Deja sunt obosită, cred că o să mă culc înainte de concert. Neeah, nu sunt genul. Diseară o so fie...visual kei! Want a free hug?? :3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top