Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 20 octombrie 2010

Eu, creionara, Kata, cuţitara.


     Zilele astea au fost încărcate cu de toate, numai cu nimic nu. Note, nema. Ascultări, cu tona. Teme, cu supradoza. Şcoala devine un calvar şi mă stresează. It's freaking me off! Plouă, zilele astea pasajul subteran de la staţia de tranvai de lângă şcoală s-a inundat de atâta apă. Stresant. Tot devine stresant. Abia aştept sâmbătă să merg la Nijikon cu fetele şi la concert. O să fie penal. Plus, ieri a venit tata acasă şi a găsit instant încărcătorul la aparatul de fotografiat, fără de care sâmbătă făcea crize. Taare, deşi când vine tata acasă se întâmplă chestii naşpa. La şcoală alte ascultări, muulte chiar şi un test la biologie la care citisem de vreo câteva ori, dar am făcut tot chiar mai bine decât Sara care chiar învăţase. Aşa e, am o memorie strălucită şi mă laud cu asta. În rest în ore când ascultă eu îi fac bucle Sarei cu creionul. E distractiv, mai ales că azi la istorie s-a pus profa fix în spatele ei. Şi eu n-aveam nici o problemă. Lumea a răcit, ciudat, mie deja mi-a trecut. Chestii random. A, azi s-a jucat un joc, habar n-am numele, pe provocări oricum. Şi ăştia au ajuns să-şi pună coşul de gunoi în cap, să o fenteze fetele la pupat şi alte d-astea. A fost tare când Kata l-a pus pe Vali să pupe parchetul. Sau când fumătoru' la lins pe Vali. Am râs bine, mai ales că se dădeau nişte provocări taare penale. Se pare că tipu' nou, Adi, e tare căutat. :]] A nimerit băiatul în faţa Katei şi asta face un mişto de el. Ciudat că azi nu s-a gândit nimeni s-o provoace pe Raluca să-l pupe pe ăsta ( că ce a fost acolo n-au fost săruturi, încă ). Eu am pus-o să cânte, şi don'şoara s-a pus pe simfonii de îi punea Sara mâna la gură. Mâine ar trebui să merg la Kata după şcoală.   

  
      Azi am vorbit cu Kata despre tot ce o să facem noi mâine. După ce mi-a arătat o poză cu o hârtie pe care o arse în cadă şi mi-a zis că a pârlit cada, ne-au venit idei cu tona. O să mergem pe bloc şi o să ardem acolo diferite prostii, începând cu câinele Katei. Hi.hi, sunt maleficăăă. Am râs mult cu ea după ce am aflat că în viitor ar putea deveni un al 2lea Cupidon, că se apucase să cupleze lumea. Etcc. Mi-e lene să-mi mai aduc aminte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top